He Ashley, ben jij hier nog?

A

Anoniem

Guest
Hoi Ashley, ik ben erg benieuwd hoe het met jou afgelopen is. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest.

Ikzelf heb toen ik 4 1/2 week over tijd was een test gedaan, die was negatief. Toen de huisarts gebeld en die zei dat het heel goed door het ontpillen kon komen. Zij zei dat sommigen wel een jaar niet ongesteld worden na het stoppen met de pil. Ergens was dit wat ik heel graag wilde horen en kon ik me er een beetje bij neerleggen. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger was en dat de RD vanzelf zouden komen. NO worries. Vorige week was ik op wintersport en toen was ik 's ochtends behoorlijk misselijk. Mijn schoonzusje zei: kun je misschien zwanger zijn? Ik zei eerst overtuigend nee, maar het bleef in mijn hoofd zitten. Toch maar een test gehaald en wat bleek de volgende ochtend? Zwanger!! AAAh. Ik kon het eerst echt niet geloven. Volgende week ga ik naar de verloskundige omdat ik niet zo goed weet hoe ver ik nu ben.

Groetjes,
Zaz

Hoi Zaz,

wouwieeeeeeeee wat gaaf voor jullie zeg!!!!
Gefeliciteerd joh, geniet er maar lekker van
Alles goed verder?
Wat lief dat je nog aan mij hebt gedacht!
Ik ben ook even een tijdje niet op het forum aanwezig geweest, maar lees nu weer regelmatig mee.
Vorige cyclus op dag 64 toch nog ongi geworden
Was toen al bij de huisarts geweest en die zei dat er een mogelijkheid was dat ik een ongi overgeslagen zou hebben?!
Vanaf mei '06 ( toen gestopt met de pil) was mijn cyclus  iedere maand  tussen de 30 en 35 dagen, dus die van 64 dagen kunnen er in principe 2 geweest zijn...
Zit nu al weer op dag 39, maar heb het gevoel dat het weer niet raak is en  ben bang dat  het weer een lange cyclus gaat worden
Morgenochtend toch voor de zekerheid maar een keertje testen, hoewel ik er een beetje tegenop zie, steeds weer die teleurstelling is ook niet echt prettig moet ik zeggen.
Heb geen klachten, alleen al ongeveer twee weken een zeurende ongipijn in mijn onderbuik.
Met die 64 dagen had ik dat ook rond de dag dat ik eigenlijk ongi had moeten worden, dus denk dat dit weer hetzelfde zal zijn.
Maar ja, genoeg gezeur van mijn kant
Ik vind het echt super fijn voor jullie en wens je een  heerlijke zwangerschap toe!
Vind je het niet een "vreemd" idee dat je een klein kindje in je buik hebt hi hi hi lijkt me zoooooo geweldig!!!

Heel veel groetjesss en een dikke knuf,
Ashley.

Nou vanmorgen toch voor de zekerheid maar een test gedaan en de uitslag was zoals ik al  had verwacht  ... negatief
Baal er zo van, zal dus idd weer een lange cyclus worden...
Ik weet het even niet meer, denk dat ik maandag toch maar weer de huisarts bel voor advies?!
Er moet toch een rede zijn waarom ik van mei tot dec.  mooi regelmatig ongi werd en nu vanaf december om de +/- 60 dagen???

xxx Ashley.

he zaz gefeliciteerd met je zwangerschap

geniet er van 9 maanden zijn zo om

groetjes iris

document.write(friendlyDateTimeFromStr('Hoi Ashley,

Leuk om weer wat van jou te lezen. zoals je ziet ben ik niet zo vaak meer op het forum. Wij zijn inderdaad heel blij!!! En ik vind het inderdaad ook een heel gek idee dat er nu een klein ieniemini-mensje in mijn buik groeit. Gisteren zijn we naar de verloskundige geweest en heb ik een echo gehad. Wow, wat is dat gaaf. Het is echt nog klein, maar 3 cm, maar toch, we zagen het hartje kloppen. En nu weten we dat ik bijna 10 weken ben. Dat zou dus toch betekenen dat ik een menstruatie overgeslagen heb. Ik voel me op zich prima. wel regelmatig misselijk, maar heb nog niet boven de wc gehangen.. Ik kan af en toe ook heel moe zijn, maar eigenlijk gaat het best goed.

He, wat rot voor je dat je cyclussen zo raar doen. Alsof je lichaam met je solt. En dan elke keer weer die onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je er weer mee naar de huisarts wilt. Ik heb wel gemerkt dat ik mijn gedachten er wat meer vanaf kon zetten, toen ik een tijdje niet meer op het forum ben geweest. Maar kan me ook voorstellen dat je je verhaal hier ook lekker kwijt kunt. In die onzekere periode vond ik het heel fijn om te weten dat er meerdere meiden in hetzelfde schuitje zaten. Dat geeft je toch echt steun.

He, ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Zaz
'));

Er ging geloof ik even iets fout.
quote: zaz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2007 13:20:26'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr('Hoi Ashley,

Leuk om weer wat van jou te lezen. zoals je ziet ben ik niet zo vaak meer op het forum. Wij zijn inderdaad heel blij!!! En ik vind het inderdaad ook een heel gek idee dat er nu een klein ieniemini-mensje in mijn buik groeit. Gisteren zijn we naar de verloskundige geweest en heb ik een echo gehad. Wow, wat is dat gaaf. Het is echt nog klein, maar 3 cm, maar toch, we zagen het hartje kloppen. En nu weten we dat ik bijna 10 weken ben. Dat zou dus toch betekenen dat ik een menstruatie overgeslagen heb. Ik voel me op zich prima. wel regelmatig misselijk, maar heb nog niet boven de wc gehangen.. Ik kan af en toe ook heel moe zijn, maar eigenlijk gaat het best goed.

He, wat rot voor je dat je cyclussen zo raar doen. Alsof je lichaam met je solt. En dan elke keer weer die onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je er weer mee naar de huisarts wilt. Ik heb wel gemerkt dat ik mijn gedachten er wat meer vanaf kon zetten, toen ik een tijdje niet meer op het forum ben geweest. Maar kan me ook voorstellen dat je je verhaal hier ook lekker kwijt kunt. In die onzekere periode vond ik het heel fijn om te weten dat er meerdere meiden in hetzelfde schuitje zaten. Dat geeft je toch echt steun.

Zaz
'));

Zo dan:
Hoi Ashley,

Leuk om weer wat van jou te lezen. zoals je ziet ben
ik niet zo vaak meer op het forum. Wij zijn inderdaad heel blij!!! En
ik vind het inderdaad ook een heel gek idee dat er nu een klein
ieniemini-mensje in mijn buik groeit. Gisteren zijn we naar de
verloskundige geweest en heb ik een echo gehad. Wow, wat is dat gaaf.
Het is echt nog klein, maar 3 cm, maar toch, we zagen het hartje
kloppen. En nu weten we dat ik bijna 10 weken ben. Dat zou dus toch
betekenen dat ik een menstruatie overgeslagen heb. Ik voel me op zich
prima. wel regelmatig misselijk, maar heb nog niet boven de wc
gehangen.. Ik kan af en toe ook heel moe zijn, maar eigenlijk gaat het
best goed.

He, wat rot voor je dat je cyclussen zo raar doen.
Alsof je lichaam met je solt. En dan elke keer weer die onzekerheid. Ik
kan me voorstellen dat je er weer mee naar de huisarts wilt. Ik heb wel
gemerkt dat ik mijn gedachten er wat meer vanaf kon zetten, toen ik een
tijdje niet meer op het forum ben geweest. Maar kan me ook voorstellen
dat je je verhaal hier ook lekker kwijt kunt. In die onzekere periode
vond ik het heel fijn om te weten dat er meerdere meiden in hetzelfde
schuitje zaten. Dat geeft je toch echt steun.

Zaz

Hoi Dames,

Ik hoop dat jullie mij nog herkennen al was ik na 1 ronde alweer weg omdat ik zwanger was.
Als eerste Zaz van harte gefeliciteerd!!!!!! Geniet ervan!!!!!!!
Ik gun het je van harte!!!!!

Ik ben helaas weer terug op het forum.
(ik wil Zaz niet ongerust maken dus Zaz LEES DIT MAAR NIET)
Ik moet mijn verhaal echt even kwijt sorry!!!
Ik heb helaas na 12 weken een miskraam gehad.
Ik had met bijna 10 weken (dacht ik berekend te hebben) een echo en daar zeiden ze mij dat ik pas 8 weken en 4 dagen was.
Ik dacht nog wat raar ik heb een regelmatige cyclus maar ja er was duidelijk een hartje en volgens die vrouw was het helemaal in orde.
Dus verder niet meer aan denken want tenslotte was volgens de VK de kans heel klein dat het nog mis zou gaan.
Maar ik moet heel eerlijk zeggen vanaf het begin had ik al het idee dat het niet goed was.
En helaas met 12 weken begon ik heel licht met bloeden waarna wij naar de ehbo zijn gegaan voor een echo. En daar kwamen zij erachter dat het vruchtje niet meer leefde en met 9 weken was gestopt met groeien.
Ik heb me nog nooit zo leeg gevoelt en was totaal het vertrouwen in mijn lichaam kwijt wat mij 4 weken heeft laten geloven dat ik zwanger was.
Uiteindelijk is het vruchtje gehaald doormiddel van medicijnen.
Ik heb ontzettend veel pijn gehad en ben het uiteindelijk in het ZH verloren helemaal in takt.
Het vruchtzakje was nog geheel gevuld met vruchtwater en het vruchtje zag je ook zitten als je heel goed keek. Ik moet zeggen heel erg bijzonder om te zien.
Ik heb het er best moeilijk mee.
Vooral als je dan iemand tegen komt die 9 weken zwanger is en abortus gaat plegen zo frustrerend!!! Het leven is soms zo oneerlijk.
Maar daar hoef ik jullie niets over te vertellen jullie hebben dezelfde wens.
We wachten nu weer tot ik weer een keer menstruatie gehad heb en beginnen dan maar weer met klussen hopende op een betere afloop.
Dus dames we gaan ervoor en geven niet op

Bedankt voor het lezen volgende keer weer een vrolijker verhaal!!!

Groetjes Francis

Terug
Bovenaan