he bah schimmelinfectie

Ik kon erop wachten... altijd na een anti-biotica kuur krijg ik een (vaginale) schimmelinfectie :-(
Mijn kuur is net afgelopen en de jeuk dient zich alweer aan en helaas... moet toch langskomen bij de huisarts, dacht wel ff telefonisch een zalfje te kunnen bestellen

fijn hoor al die ongemakes hahahahah

balen zeg... van de infectie en dat je langs moet komen!
Maar hoop dat het ongemak snel over is.
Heb ook (denk ik) een schimmel gehad. Nu nog af en toe jeuk aan de buitenste schaamlippen, maar daar helpt de billenzalf van Joris ook goed tegen!

Klinkt bekend! Bij mij was het net 2 weken na een kuurtje gyno dactarin en het kwam vrolijk weer terug. Ik gebruik nu een homeopatische spray die helpt wel redelijk. Maar ik ben wel overdag gewoon weer inlegkruisjes gaan gebruiken ik vond het zo stinken al ruiken anderen het niet ik wil me regelmatig verschonen en ik bleef ondergoed wassen ;)

Hoop dat het kuurtje aanslaat!

Macka

O vervelend!!! Ik heb al hele tijd last van veel afscheiding en vind het echt stinken, blehk! trek sowieso na mijn werk schoon ondergoed aan.
Moet donderdag weer voor controle dus misschien moet ik toch even iets vragen ervoor. Of is het 'normaal' dat het stinkt?

Groetjes

Hoi allemaal,
Even een advies, ik had er ook vreselijk veel last van en heb zelfs een kuur gehad van de dr. toch was het binnen 2 weken weer terug. Ik baalde er van en wilde niet weer een kuur lijkt me toch niet zo goed voor de kleine ook.
Nu ben ik op advies van onze drogist begonnen met aromed Candira vaginale spray. Je hebt het ook in druppelvorm en zalf volgens mij maar met de spray is het wat makkelijker. Dit spuit je na je te hebben gewassen gewoon aan de buitenkant van je vagina in de eerste instantie prikt het wel een beetje (ruikt ook naar tea tree oil komt door de Melaleuca alternifolia dit is antibacterieel) je moet het echt een week of 2-3 goed gebruiken zo min mogelijk inlegkruisjes dragen en 's nachts het beste zonder ondergoed slapen. Hoe lastig ik het ook vond (en het stinkt nog ook vind ik ;)) het helpt echt!! Het is zo'n stuk minder het ruikt niet meer zo heftig en de kleur lijkt ook weer normaler te worden. 't kost iets van 8 euro en je doet er vrij lang mee. 't proberen waard lijkt me!

Groetjes Macka

Tip,

Zo min mogelijk melk, kwark  en yoghurt produkten gebruiken tot de schimmel helemaal weg is, dit ook met suiker, door veel van de boven staande produkten en suiker te   eten zet je schimmel aan om te groeien. dit heeft vooral bij mij goed geholpen

succes dames

monique

Terug
Bovenaan