he bah, wordt er niet goed van

A

Anoniem

Guest
Nou echt ik wordt er even helemaal niet goed van. Als ik wordt gewoon weer tevroeg ongesteld!!! ik had pas rond de 8ste -10de ongesteld moeten worden en heb nu al weer wat rozig slijm en een beetje buikpijn. vorige maand was mijn cyclus al 2 weken langer en nu één tot anderhalve week korter. Op deze manier gaat het natuurlijk nooit lukken. Ik zit nu uit mijn hooft in ronde 9 of 10 en altijd wel een regelmatige cyclus van 28 dagen in het begin was het wat onregelmatig maar daarna altijd 28 dagen tot des afgelopen maand en nu.

Wanneer kun je naar de huisarts hiervoor. meestal moet je toch al ruim een jaar bezig zijn?
Ik vind dit echt niet meer leuk.

Nee hier is inderdaad geen touw aan vast te knopen, irritant zeg! Al teunisbloem geprobeerd om het een beetje te helpen??

Of angus castus geprobeerd? Te koop bij De Tuinen onder andere. En vaak idd na een jaar naar de huisarts. Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar een belletje kan natuurlijk nooit kwaad ;-)

Succes meid! Lfs

Er is van Efamol ook een pil die de cyclus stimuleert en reguleert. Ook te koop bij de drogist. Er is ook een goedkopere variant bij Kruidvat.
Ben je hiervoor aan de pil geweest? gun je jezelf de tijd om even op regel te komen!

nou het is alweer over.... snap er niets van. was maar 2x bij het afvegen en vanochtend 1 keer.
best vreemd maar goed. het vrouwenlichaam is een vreemd ding

Is het geen innestelingsbloeding??? Zou wat betreft je cyclus wel mooi uitkomen en als het ook maar heel weinig is..........

Bloempje, ik ben al best lang 10 maanden ongeveer van de implanon af. Ik denkt dus niet dat mijn lichaam aan het ontpillen of iets is. misschien is het idd wel een inestelingsbloeding of iets. we wachten maar weer af haha

Terug
Bovenaan