he bah zeg

A

Anoniem

Guest
Daar was ik weer .....

Vorige week dinsdag een inwendige echo gehad , helaas hebben ze niets kunnen zien .....volgens de GYN heb ik een miskraam gehad .

Baaaaaaaaaaaal hier zo van en maal er zo om , want nu na 29 dagen ben ik nog niet ongesteld ...vind het zooo raar en zoo kloten .
Volgens de GYN moet dit vanzelf weer op gang komen na een miskraam en kan het lang duren is bij de 1 weer anders dan bij de andere ....

Vind het echt maar niks zeg ....baal zo enorm..
Morgen ga ik toch maar naar de huisarts weer ....want dit duurt dan wel lang dat ik nog niet ONG ben .

he wat rot voor je meid!ik hoop dat je ongi gauw weer op gang komt dan zodat je weer verder kunt!
gelijk heb je om even naar de huisarts te gaan!ik leef met je mee

liefs

jeetje zeg dat duurt wel lang ja
hoop met je mee dat het snel op gang komt bij je kan je weer verder klussen
sterkte

Wat vervelend voor je/jullie!
Ik werd na mijn miskraam na 31 dagen weer ongesteld.. precies volgens mijn cyclus. Hoe lang duurt jou cyclus normaal gesproken?
Groot gelijk om naar je huisarts te gaan hoor!

Hoop voor je dat je snel weer duidelijkeid ebt en verder kunt.

sterkte! Liefs

wat erg zeg
ik had met mijn 2 miskramen dus meer geluk
omdat ik dus gelijk begon te bloeden als een rund en het vruchtje door mijn lichaam werd afgestoten
was ook geen pretje aangezien ik vlink bloede en huilend op de wc heb gezetten beide keren

maar ik zou ook dan ff langs de huisarts gaan ja
want dit duurt wel lang ja en dat ken ook niet fijn zijn
sterkte iedergeval met alles en hopelijk snel weer beter nieuws
kus kus

Ik werd 6 weken na mijn miskraam weer voor het eerst ongie, dus ja.... dat is wel 36 dagen. Gun het even de tijd. daarna gelijk weer een regelmatige cyclus van 28 dagen, komt allemaal helemaal weer goed!

Veel sterkte met het verwerken, geef het de tijd en laten de tranen maar komen en aan! Het mag er zijn!

Terug
Bovenaan