he bah

A

Anoniem

Guest
Vanacht is de tante van Jurgen overleden, de tweede binnen drie weken.
Allebei zussen van jurgens moeder.
Ik kan er zo slecht tegen om andere mensen verdriet te zien hebben.

En nou is de begrafenis woensdagmorgen net op het tijdstip dat Nick mag meedoen aan het kerstspel op school. Vindt het zo jammer (is misschien een beetje egoistisch) dat ik daar niet bij kan zijn. Nou gaat de buurman (goede vriend van ons) gewapend met een filmcamera naar Nick kijken. Zou het zo sneu vinden als er niemand voor hem is.

Liefs sandra

Tsja, ik wil je niet opstoken hoor. En ik heb ook geen idee hoe je relatie met die tante is geweest.. Maar ik zou serieus overwegen naar het kerstspel van m'n zoon te gaan kijken. Tante heeft het toch niet meer door.
Maar nogmaals, het is heel persoonlijk en hangt van vele factoren af...
Liefs Nelleke

Ik kan dat echt niet maken, ten eerste niet voor mijn eigen gevoel en ook niet tegenover mijn schoonmoeder. Ze moet binnen drie weken voor de tweede keer afscheid nemen van een zus.

Maar de gedachte heeft ook even door mijn hoofd gespeeld hoor
Liefs sandra

Gecondoleerd. Balen zeg dat dat nu net samen valt. Fijn dat je buurman het wil opnemen voor je...begrijpt nick dat jullie er niet bij kunnen zijn?

Sandra en Jurgen gecondoleerd.

Het houdt bij jullie ook niet op hè?
Als ik wat voor jullie kan doen laat je het dan even horen?
Veel sterkte ook voor Jurgens moeder namens ons.

Liefs  van  Erik, Helma, Jasper, Aniek en Mirthe.

is het echt niet mogelijk dat bijv.jouw man naar de begrafenis gaat
en jij naar het kerstspel
kan me zo voorstellen dat het voor nick ook belangrijk is
in ieder geval eel sterkte

groetjes
Bianca mv Lorenzo

gecondoleerd.... misschien stom, maar is het idd niet mogelijk dat jij toch het kerstspel gaat bezoeken, het is toch familie van je schoonfamilie, dus officieel een tante van je man??

en anders... geweldig dat je buurman gaat filmen en sterkte woensdag!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan