Heej Meiden,
Bedankt voor al jullie reacties. Inmiddels is mijn ongi eindelijk doorgezet en ik kijk vandaag ook al door een andere bril. Was gister toch wel een echte dipdag, maar na een avondje met vriendlief op de bank voor Friends is het ook alweer gauw goed. Gelukkig begrijpt hij mijn verdriet heel erg goed. Maar hij heeft wel zoiets ben je er niet veel te veel mee bezig! Ik zei dat ik er ook wel heel veel mee bezig was voor de miskramen en toen was ik toch heel erg snel zwanger.
Verder gaan we eind mei op vakantie, met een groep naar Turkije! Wordt natuurlijk erg gezellig! Ik laat het deze cyclus op z'n beloop gaan, word ik ongi dan ga ik een maand aan de pil(heb al een strip van mijn zus gekregen) en genieten van de vakantie en alle dingen die daarbij horen! Eigenlijk wel een heerlijk vooruitzicht. Heel wat positiever dan gisteren, het zonnetje schijnt hier weer heerlijk in het hoge noorden, dus lekker genieten!
Nou meiden jullie allemaal ook veel succes met klussen en de anderen vooral genieten van jullie zwangerschappen!
Heel veel liefs van mij