He biate, hoe gaat ie met jou, morgen weer een NOD voor jou, Spannend ik ga duimen!!!!!

Hoi biate,

Ik moest even aan je denken want morgen heb jij toch je NOD??

Gaat ie goed met je? Al de bekende klachtjes?
Of voel je de  al aankomen???

Ik ga voor je  hoor!

Liefs Bibi

Hoi Biate,

Ik ben nu ook wel een beetje nieuwsgierig, ik hoop het zo voor je want ik gun het je ook zo!!!

Ik duim!!

En Bibi, heb je al een besluit genomen?

Liefs Po

He hoi,

Precies op dag 28 s ochtends rood!!!! Balen! Maar ja had ook geen verschijnselen. Mijn ongi zet absoluut niet door op een of andere vage manier! Snap er helemaal niks van, ben nu 2 dagen verder en het is echt zo'n klein beetje. Alhoewel mijn cyclus toch erg regelmatig is begin toch steeds minder vertrouwen in mijn lichaam te krijgen. Snap er helemaal niks van. Ondanks het heerlijke weer en het heerlijke weekend wat ik heb gehad, moet ik zeggen dat ik nu toch wel in een DIP zit. Gister was natuurlijk mijn eerst uitgerekende datum. En ja dat is me niet voorbijgegaan zonder er mee bezig te zijn.

Mensen in mijn omgeving beginnen ook te gissen, van .... is het nog niet weer raak! Neej dus en ja ik moet positief blijven en het komt ook heus ooit goed. Maar nu is het gewoon even dikke KUT.

Meiden in ieder geval bedankt voor de belangstelling!

Heel veel liefs van Biate.

He Biate, nee toch. Ik had zo op ander nieuws gehoopt.
e mag je daar best KUT om voelen hoor, gewoon laten gaan. Het is ook echt soms niet eerlijk.

Ik hoop dat het de volgende ronde wel gaat lukken en ga mega voor je duimen!!

Lieve dikke knuffel van Po

Hoi Biate,

shit voor je meid! Je hoopt er toch weer iedere keer op he? Ik was je al vol verwachting in de gaten aan het houden...Denk je echt dat als je de pil weer gaat slikken dat je dan snel zwanger bent? Maarja, inderdaad met de vakantie in het vooruitzicht misschien niet eens zo'n slecht idee. Waar gaan jullie naar toe? Kun je ook eens ff lekker afschakelen he?

Lieve Biate, laat de moed niet zakken, je bent sneller aan de beurt dan je denkt!

Liefs,

Gitta

Hey Biate,

Ik lees net je berichtje en ik vind het zo ontzettend jammer voor je dat je weer ongi bent geworden. Die eerste dagen dan kun je je echt even kl*ten voelen dat het weer niet gelukt is en dat je weer een lang maand moet wachten.
Kop op meid laat de moed niet zakken want jou tijd komt zeker, waarschijnlijk was je lichaam er nog niet helemaal klaar voor. Twee zwangerschappen binnen een jaar is ook niet zomaar wat, je heb lichamelijk en geestelijk een flinke klap gehad.

Nou meis sterkte met je ongi..

Liefs Bibi

Heej Meiden,

Bedankt voor al jullie reacties. Inmiddels is mijn ongi eindelijk doorgezet en ik kijk vandaag ook al door een andere bril. Was gister toch wel een echte dipdag, maar na een avondje met vriendlief op de bank voor Friends is het ook alweer gauw goed. Gelukkig begrijpt hij mijn verdriet  heel erg goed. Maar hij heeft wel zoiets ben je er niet veel te veel mee bezig! Ik zei dat ik er ook wel heel veel mee bezig was voor de miskramen en toen was ik toch heel erg snel zwanger.

Verder gaan we eind mei op vakantie, met een groep naar Turkije! Wordt natuurlijk erg gezellig! Ik laat het deze cyclus op z'n beloop gaan, word ik ongi dan ga ik een maand aan de pil(heb al een  strip van mijn zus gekregen)  en genieten van de vakantie en alle dingen die daarbij horen! Eigenlijk wel een heerlijk vooruitzicht. Heel wat positiever dan gisteren, het zonnetje schijnt hier weer heerlijk in het hoge noorden, dus lekker genieten!

Nou meiden jullie allemaal ook veel succes met klussen en de anderen vooral genieten van jullie zwangerschappen!
Heel veel liefs van mij

Terug
Bovenaan