He BREN!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dan!

Hoe gaat het met jullie, al even niet gesproken!!
Nou wij zijn denk ik net als jullie druk aan het klussen als ik het een beetje goed heb berekend zijn we nu het vruchtbaarst!!!
En ja dan komen straks de spannende dagen weer.
Hoelang duurt jouw cuclus eigenlijk!!???
Die van mij tussen de 28 en 31 dagen, vrij regelmatig dus al zeg ik het zelf.

Nou hou de goede moed erin en we gaan duimen dat we elkaar straks de hand kunnen schudden met het goede nieuws.
Uh ja wat kan ik anders nog zeggen dat GENIET! ha ha ha ha ha
En klus ze!!

Groetjes en tot gauw MOPPIE

Heeeey meissie!!
Wij hebben de vruchtbaarste tijd alweer gehad en hebben volop van elkaar genoten dus wie weet he...? Ik hoop net als jij dat we elkaar straks de hand kunnen schudden want mooier de zomer ingaan kan niet he? Mijn cyclus is heel regelmatig dus das echt een voordeel. Al is het wel zo dat als ik ook maar 1 dag overtijd ben .. denk ik meteen van jaa misschien is het wel raak!! En dan komt het alsnog.. maar ja we wachten deze maand rustig af! Meer kan je ook niet doen he? Heel veel liefs en we gaan samen duimen..

xxx bren

Ha Bren

Je schreef me dat jullie de vruchtbaarste tijd al hebben gehad, reken ik dan verkeerd of "lopen" we niet precies tegelijk.
Ik ben de 12 voor het laatst ongi geweest en als ik tel moet ik met een cyclus van 28 dagen   rond de 26 vruchtbaar zijn(14 dagen voor je volgende menstruatie toch???)
En ik ga ook uit van evt. 31 dagen. Dus dat kan tot rond de 29 ste zijn.
Nou ik hoor het wel.
Hopen dat de aankomende weken zonder stress snel voorbij zijn groetjes!!

MOPPIE

ik was de 12e ongi geworden en bekijk mijn cyclus op predictor. daar staat dat mijn eisprong op Maandag moest zijn. dus dan hebben wij het al gehad. dit klopt dan toch wel???

O dat kan best wij doen nog geen ovulatie testen. is het een aanrader???
En wat denk je dat de beste zijn. Weet je miss ook nog prijzen!!???
Alvast bedankt.

Moppie

Terug
Bovenaan