he cenn en de rest

A

Anoniem

Guest
wat ik nou weer heb,

heb vandaag mijn innestel dag en zit niet echt lekker in mijn vel, heb ik nooit last van. heb rugpijn maar dat komt denk ik omdat ik enorme zere borsten heb, niet te geloven gewoon. t lijken wel twee bowling ballen. heb altijd als ik on wordt wel last van maar nooit zo en helemaal niet zo vroeg al (nod over 7 dagen)

zouden we morgen voor niks naar de gyn gaan of zijn mijn hormonen met me aan het spelen???

wie weet hier iets van of herkent het????

gerdine

he meid...

kan je niet echt helpen!!! ik heb wel altijd last van de hormonen voor de ongesteldheid... en mn tieten zijn ook net super balonnen,maar dat laatste komt omdat ik ben gegroeid... hihi! sorry meid kan je niet helpen!!
ik hoop heel erg dat je zwanger bent... er zijn mensen die het heel snel voelen hoor,dus kan wel... een vriendin van me ook ... die was vooor haar nod nog gaan testen... positief!!!

ik duim voor je oki?

laat je het weten als je test hebt gedaan?

xxx

Nou k ga voorlopig niet testen maar het duurt nog een week voor ik on moet worden en dit is echt nieuw voor mij, jeetje wat een pijn   tlijkt wel stuwing!!

echt niet te geloven. t liefst leg ik er ijs op. dat is toch niet normaal, morgen maar even tegen de gyn zeggen!

liefs gerdine

ow ja als je daar morgen heen gaat zou ik het ff zeggen!!! verder weet ik het ook niet...

succes en sterkte met de pijn meid!!!

liefs mij

Hai, Gerdine

Ik ken het die pijne borsten, sinds ik gestopt ben met de pil lijkt dit wel steeds erger, Meestal begint het bij mij tussen de 13 en 20 dag, dus ja het kan alles zijn! Het lichaam houd ons vaak voor de gek! Ik hoop voor je dat je wel zwanger bent!

Hoi Gerdine,

Wilde even zeggen...sterkte met de pijnen en heel veel sterkte en succes bij de gyn morgen...
Ben zeer benieuwd hoe dit voor jou gaat uitpakken...
Misschien ben je stiekem wel zwanger?? Hoop het voor je!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan