He Cor hier moppie

Hallo

Ik ben Moppie, wij zitten in de 5 de ronde mijn NOD was afgelopen dinsdag.
Nog steeds niet ongi, maar nu lees ik jouw stukje en daar staat dat je bij je eerste zwangerschap steekjes wisselend links en rechts had.
Ik heb een ongi gevoel en steekjes zou dat evt op een zwangers. kunnen wijzen.
Had je nog meer verschijnselen!!??
Ik hoop je senl te horen!!
Ps wij hopen snel zwanger te raken van ons  eerste kindje.

Moppie

Hi Moppie,

Spannend voor jullie!!!
Toen ik voor de eerste ( en enige) keer zwanger was, zei mijn vriend een paar dagen voor mijn NOD dat mijn gezicht er anders uitzag. Ook op mijn werk kwam deze mededeling.
Ook waren mijn tepels twee keer zo groot en had ik ook de hele tijd last van een soort ongigevoel. En ik was erg moe. Ook sliep ik erg onrustig.
Helaas is deze zwangerschap niet goed gegaan. Heb in de 7e week een miskraam gehad, maar voelde me toch op en top zwanger.
Voor ons was het raak in de 6e ronde. Ook van ons eerste kindje. Ik ben zelf 26.
Hebben na de miskraam eerst ongi afgewacht en ben 5 weken daarna ongi geworden. Heb als het goed is net de vruchtbare dagen achter de rug dus wie weet...
Wachten het rustig af.
Elke zwangerschap is weer anders dus wie weet, wanneer ga je testen?

Veel succes en wel laten weten hoor!

Veel liefs,
Cor

He cor

Bedankt voor je reactie,dat was wel een tegenvaller die miskraam.
Pfff valt niet mee. Maar zoals ik begrijp is jullie "klustijd" alweer geweest.
Nou ik zal voor jullie duimen dat het deze keer goed mag gaan!!!
Wij gaan maandag een test doen!
De laatst keer dat ik ongi werd was ik 12 dagen overtijd!!! En dacht dus al aardig op weg te zijn.
Test na test gaf negatief aan. Toen ik vrijdags de huisarts had gebeld zei hij doe woensdag nogmaals een test als die weer negatief is moet  je maar een afspraak maken. En ja hoor dinsdag werd ik ongi!!!! Balen zit je daarvoor 12 dagen in de zenuwen!!
Maar goed nu weer een maand verder weer "overtijd" had met een cyclus van  28 dagen afgelopen dinsdag moeten worden.  En de langste cyclus van 31 dagen zou dus vandaag zijn!!!!Mijn man heeft zoiets je wacht het nog  maar 2 weekjes af. Die testen zijn nl vrij prijzig en straks word je na 3 testen weer ongi!!!
Nou dat red ik zeker niet! Maandag vind ik al veel te geduldig!!!
Nou je hoort me snel weer!!!!

Groetjes Moppie  

Terug
Bovenaan