he dames in gedut .

A

Anoniem

Guest
hoi dames ben me stierlijk aan het vervelen heeft er iemand wat gesprekstof . of iets om over te discuseen.

groetjes iris

Sorry, ben wel in voor een leuke discussie, maar kan zo snel geen onderwerp bedenken...

Liefs Lientje

hoi lientje ik vind het leuk dat er zo leuk gereageerd wordt op info waar je mensen mee kunt helpen .ik zelf heb met mijn werk niet te maken met vrouwen kan niet kletsen met anderen over vrouwen dingetjes ben namelijk auto spuiter .en wil in de vrienden kring nog niet laten wetten dat wij bezig zijn met een tweede kindje.
groetjes iris

Dat hoor je inderdaad niet vaak! Groot spuitwerk of ook fijner, tja, hoe moet ik dat nou omschrijven... Mijn mannetje kijkt vaak naar american chopper en hot rods, ook zulk spuitwerk? Daar maken ze wel hele bijzondere dingen, vind het niet altijd mooi, maar wel heel knap!

Hey.

Kom anders even kletsen bij ZwangerEnZo.

Groeten van Miena

hoi lientje ik spuit nu momenteel veel vrachtauto s en bussen en daar zit veel striping en nevelwerk op maar   geen   airbruch.heeft je man pimp mijn scania gezien die paars met geel zo iets maken we en ook standaard dingen.

groetjes iris

Nee, dat zegt ons beide niks.
Wij wonen in het noorden en ik heb  wel eens met familie langs de toegaansweg gezeten bij het truckersfestival in Assen, dan is het een getoeter van jewelster. Ik ben er zelf niet geweest, wel vaker naar de TT geweest, dat zei me in die tijd meer.
Maar nu met mijn mannetje  is de hobby omgeslagen en richten we ons samen op de beestjes!

ja een paar van die wagens heb ik gespoten alleen niet geairbrucht dat deed dan iemand anders .maar wat voor een beesjes hebben jullie dan .

groetjes iris  

Terug
Bovenaan