he he eindelijk ongesteld!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn met een ongesteldheid!

Ik heb na mijn mk van 8 mrt steeds bloedingen gehad en wist dus absoluut niet wanneer ik mijn eisprong kon verwachten.

Maar nu ik ongesteld ben geworden kunnen we weer verder!
Nu weten we wanneer mijn eisprong ongeveer is,dat scheelt al een heel stuk!

liefs Caro

Fijn voor je. Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik hoop dat als het niet raak is, ik ook binnen nu en 1 week ongesteld wordt, dan zit ik weer beter qua lengte van de cyclus.
Succes de komende ronde.
Groetjes V.

he caro,

wat fijn dat je nu weet (ongeveer dan) wanneer je eitje weer komt.
werd ook wel tijd he?!

ik heb vorige week de banner op het buroblad gezet, kan mijn mannetje ook precies zien hoever we in de cyclus zitten. (hij snapt nogsteeds niet hoe dat nu pecies zit, mannen...)

heeel veel succes deze maand, en hopelijk is het snel weer raak en gaat alles nu goed.

groetjes esther.

Hé Caro,
Fijn om te horen dat je weer ongi bent geworden. Kan me goed voorstellen dat je ongerust was. Weer een stap in de goeie richting!!!

Liefs Leah

Hoi Caro,
Raar he? Dat je zo blij kunt zijn met je ongi terwijl je zwanger wilt worden.
Maar ik ben heel blij voor je en begrijp je heel goed!
Nu kun je lekker weer gaan rekenen. En veeeeeel klussen
Succes ermee.
Liefs melanie

Heej Caro!

Ik ken dat gevoel, die onzekerheid is zo vervelend dat je al lang blij bent met je ongesteldheid. Dat geeft tenminste aan dat je lichaam de draad weer oppakt. Ik hoop voor je dat je cyclus nu weer is als voor de mk en dat je snel zwanger raakt! Succes meid!

Groetjes, Tessje.

Hoi meiden,

Ik had absoluut nooit verwacht dat ik ooit blij kon zijn met een ongi.maar ben er nu wel achter dat dit dus echt mogelijk is!

Het lijkt ook net wel alsof het een soort van obsessie gaat worden,vooral nu na de mk.
Het lijkt wel alsof er op dit moment even niets anders meer bestaat dan zwanger worden.

Ben wel blij te weten wanneer ik ong. mijn eisprong heb en dan kunnen we weer verder klussen op commando,ben blij dat mijn man daar geen moeite mee heeft

Verder wil ik iedereen feliciteren die zwanger is en de anderen wens ik veel succes!

liefs Caro

hoi ik las je berichtje ik heb ook een miskraam gehad ik was 8 weken 20 maart is het gebeurd en ik ben nu nog niet ongesteld ik ben na de miskraam 10 dagen ongesteld geweest duude het bij jou ook zo lang wou ik even wetten veel liefs wendy

Terug
Bovenaan