he he eindelijk!

A

Anoniem

Guest
heee dames!

Eindelijk ongi geworden. Op dag 41! Het heeft me echt dwars gezeten.
Nu had ik alleen een vraag. De eerste ronde duurde het keurig 28 dagen voor ik ongi wordt en de tweede ronde (toen pas voor 't eggie geklust) 41 dagen! Hoe moet ik nu rekenen? Welke datum kan ik als mijn nod aanhouden?

Thnx
Ilona
2e ronde 1e kindje

hoi,

wat balen zeg, bij mij duurde mijn vorige cyclus ook opeens vier dagen langer dan daarvoor, had sinds ik gestopt ben met de pil elke keer 28 dagen. ik heb gelezen dat je van je langste cyclus uit moet gaan? maar weet natuurlijk ook niet helemaal zeker of dit juist is.

succes ermee,

groetjes Nicole

Hey !
Heerlijk he, dat je eindelijk zekerheid hebt.
Als ik jou was zou ik inderdaad van de langste cyclus uitgaan.
Hoe vervelend het ook is..want dat duurt natuurlijk erg lang.
Mijn cyclussen zijn erg onregelmatig en worden alleen maar langer, helaas.
De langste was 43 dagen, dus ga ik hier deze maand ook maar van uit.
Het kan ook best zijn dat hij korter word hoor, dit had ik toen we zwanger probeerde te raken van onze dochter.  Daar in tegen worden ze nu dus langer. Dus eigenlijk kan je nergens echt van uit gaan.
Hoop voor jou dat je een regelmatige cyclus krijgt, want onregelmatig is echt een drama.
Liefs van miena.

je moet je cyclus leren herkennen; rond je eisprong heb je waterachtig slijm, waar je soms draadjes van kan trekken (lekker smakelijk, maar het is voor het goede doel).
zo'n 14 dagen nadat weer voorbij is, is je ongi. en op het moment van het slijm ben je vruchtbaar.

ik heb een cyclus tussen de 3 ende 8 weken, maar weet altijd waar ik aan toe ben.

greet

Terug
Bovenaan