he he eindelijk...

A

Anoniem

Guest

Weer tijd om te reageren.

Sorry dat ik zolang niks heb geschreven, heb wel meegelezen maar had niet veel tijd en nu weer wel gelukkig.

Ben ontzettend druk geweest met m'n werk, en Yari. Hij is nu druk met het oefenen van het lopen en doet af en toe een paar pasjes los en het liefst loopt ie de hele dag aan de hand pfff. Ook kan ie nu kruipen al doet ie t niet veel dus de fysio heeft goed geholpen. Vorige week op het cb geweest en weer helemaal goedgekeurd. De arts stond er versteld van die bijna alle tanden en kiezen al heeft (op 1 na) dus daar zijn we ook bijna vanaf .

Verder heb ik een week gekraamd   bij mijn beste vriendin dus dat was ook druk maar wel erg leuk. Ik ben geen kraamverzorgster maar heb dat wil in mijn opleiding gehad en ze wilde het graag. Bij de eerste al maar ja toen kon ik niet helaas dus heb ik dat nu gedaan. Erg leuk.

Hoe is t verder met iedereen?

Ik zal nu weer wat vaker gaan reageren (hoop ik ).

xx Elly mv Yari

Hoihoi

wat bijzonder, kramen bij je vriendien. Mijn moeder heeft het twee keer gedaan en dat was heel fijn, kon alles veel beter met haar in de buurt....

Maar wat goed dat fysio heeft geholpen!! Wij zaten er tegen aan maar uiteindelijk is ze na veel veel stimulans gaan kruipen.

Leuk dat je er weer bent!!

Renske en Meike

kan me voorstellen dat je het druk hebt gehad als ik dat zo lees...

welcome back iig!

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan