he he eindelijk..

Hallo allemaal.
Proficiat iedereen...
Vorige week ben ik er thuis achter gekomen dat ik in verwachting ben.
Volgens het internet moet ik rond 9 nov.bevallen, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik kan het nog steeds niet bevatten,en ik realiseer het nog niet helemaal geloof ik.
Voor mij is het de eerste keer, dus ik weet niet zo goed hoe ik me eigenlijk moet voelen.Natuurlijk ben ik blij en gelukkig en heb ik hier heel lang naar uit gekeken.
Maar ik heb ook twijfels...zal alles goed gaan? Moet ik nu naar de huisarts? Wanneer moet ik het mijn familie vertellen enz enz
Ik hoop dat iemand van jullie mij advies kan geven. Ik ben best onzeker nu...

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en welkom op het forum.
Ik ken je gevoel.. die blijdschap en die onzekerheid. Gelukkig kunnen we hier onze ervaringen goed delen, en kom je er achter dat je niet de enige bent die zich soms erg druk maakt, in de hoop dat het niet nodig is natuurlijk...
Ik zou zeggen, geniet ervan en deel je gevoel!!

Veel liefs

Wanneer moet je het je familie vertellen?
Die keus is aan jou, sommige vertellen het direct en anderen wachten tot ca 12.
Je zou nu al je huisarts kunnen bellen hoor, daar staat niet een bepaalde tijd voor, maar als jullie in jullie dorp/stad een verloskundige hebben kun je die beter bellen.
Niet te veel druk maken, alles komt vast en zeker goed

Dank jullie wel, voor de leuke en snelle reacties.
Blijkbaar ben ik niet de enige die me onzeker voelt.
Het is   zo vreemd, want je weet niet wat allemaal op je afkomt.  
Bij mij ging het ook allemaal zo snel.
In december ben ik gestopt met de pil en  vorige week ben ik erachter gekomen dat ik al zwanger ben.Mijn man en ik hadden erop gerekend, dat het zeker een klein jaar zou gaan duren, omdat ik vanaf mijn vijftiende de pil slikte. En niet echt gezond leefde...
 Roken, geen sport, ongezond en onregelmatig eten.
Dus voor hem was het ook wel schrikken...... hij vond het oefenen wel erg leuk haha

Terug
Bovenaan