He he heb eindelijk de maart mama's gevonden!

Hallo allemaal,

Ik ben dus net als jullie ook al een tijdje zwanger.....Zaterdag precies 12wk.
uitgerekend op 6 maart.
Ik ben zwanger van het 2de kindje. Mijn eerste kindje is een meisje. En denk nu weer een meisje te krijgen.....
Mijn kwaaltjes zijn nog niet geheel weg.....moeheid komt nog regelmatig,dus probeer met mijn dochter ook altijd even een middagslaapje te doen.
Maar die misselijkheid gatver....telekens als ik weer misselijk ben moet ik gewoon wat eten. En heb mij voor genomen niet zoveel aan te komen als bij de eerste(27kg)....Maar ik had wel begrepen dat 3 kg in de eerste 3 maanden wel normaal is?! JULLIE DAN??
HEEFT EEN VAN JULLIE OOK ZIJN TWIJFELS OF ALLES WEL GOED VERLOOPT?
Ik heb namelijk begin jan een miskraam gehad van daar....maar heb me zelf voor genomen zolang ik misselijk ben zal het wel goed zijn....
Ik moet as dinsdag voor de nekplooi meting....hoop dat ik dan een mooi hartje zie kloppen....
Nou leuk om weer opnieuw te kletsen over zwangerschappen....

Groetjes mamavan1

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Logisch dat je onzeker bent na die miskraam is niet niks :( Ik hoop ook voor je dat de echo en de nekplooi meting goed zullen zijn.

Ik twijfel ook wel vaak, maar ik denk dan maar als er geen pijn of bloed bij komt kijken, dan moet ik me maar niet te druk maken.

Op naar Dinsdag, alvast succes!

Liefs,

Marye

Gefeliciteerd! Ik ben ook de 6e uitgerekend :). Voor mij is het de derde. Ik heb vandaag weer een echo gehad en ik ben zooo opgelucht dat het goed is! Je twijfels herken ik. Ik ben blij met de mogelijkheden die er tegewoordig zijn. Mijn moeder vertelde laatst dat zelfs de doptone in haar tijd niet beschikbaar was. Het was dus gewoon afwachten tot je het kindje voelde.
Waarom denk je dat het een meisje is? Ik had bij mijn 1e 2 ook een idee, maar ik weet niet meer wanneer dat begon. Nu heb ik iig geeen idee! Wel grappig, we zullen zien of je gelijk krijgt ;-).
Die misselijkheid is idd balen. Bij mij neemt het ook nog niet af, zou nu wel mogen vind ik.. Maar alles voor het goede doel he!

Groetjes,

Taraneh

Hoi, welkom bij de club, er zijn al best wat dames die op de 6e zijn uitgeteld... Ik dus ook. Succes met de nekplooimeting.

Ik zat me ook af te vragen wanneer de april mamaclub ging starten, ik meen stellig dat ik vrij snel na mijn test me hier heb aangemeldt, dan zou die club toch al gestart moeten zijn....

Beetje raar...

Maar goed,

we spreken elkaar...

Groeten

Terug
Bovenaan