he he het werd tijd!

BESTE MOEDERS

IK HAD HIER EEN BERICHTJE   GESCHREVEN OVER ME COLLEGA.
DAT ME ZOONTJE VAN 14 MAANDEN NOG NIET KON LOPEN, EN   ZE   ZEI DAT IK   NAAR EEN ARTS MOET GAAN ENZ.....
WEL HIJ IS NU 15MAANDEN EN JAAAAAAAAAAAA HIJ DOET AL STAPJES LOS. HEERLIJK OM TE ZIEN
PRACHTIG ALS HIJ ZIJN PAPA ZIET LOOP HIJ   LOS NAAR PAPA TOE. HET IS NU 2 DAGEN DAT HIJ LOS LOOP.

GROETJES MAMARAFAEL
 
Huh?? Naar een arts omdat je zoontje van 14 maanden nog niet kan lopen?!?!?!
Mijn oudste zoontje, nu 2,5 jaar, liep pas met 20 maanden aan een handje en met 21 maanden liep ie pas los... Ik heb dat ook wel eens aangekaard op het consultatieburo maar die zeiden ook Ieder kindje heeft zijn eigen tempo. Ikzelf liep blijkbaar pas met 22 maanden, dus hij zal het van mama hebben haha..
Ieder kindje doet alles op zijn eigen tempo hoor, dus ik zou me er niet druk om maken en zeker niks gaan forceren of zo..
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (16 dagen)
 
Ik had jou andere berichtje niet gelezen, anders had ik gezegd dat jouw collega misschien zelf eens naar een arts moet??
Gemiddeld lopen kinderen met 15 maanden hoor, dus jouw kleintje doet het prima volgens het boekje! En idd doet ieder kind het op zijn eigen tempo en zijn er heel veel kinderen die pas na 1,5 jaar gaan lopen.
Tegenwoordig vind men dat een kind met zijn eerste verjaardag moet kunnen lopen; de grootste onzin!
Geniet lekker van je kleintje en laat hem lekker alles op zijn eigen tempo doen.
Sil
 
Wat fijn!!!

En ook ik heb je andere berichtje niet gelezen.. maar die collega spoort niet..
Moet allemaal zo vlug,vlug tegenwoordig... pffff kinderen krijgen niet eens de kans om het allemaal lekker zelf op hun eigen tempo te doen.

geniet ervan!!
groetjes Debby mv B'Elanna
 
Terug
Bovenaan