He he ongesteld

A

Anoniem

Guest
Eindelijk ongesteld sinds de miskraam op 10 mei, heb nog ruim 3 weken gevloeid toen 1 week niet en dan nu ongesteld. De hormonen zijn uit het lijf. Nu kunnen we weer verder. De hunkering naar een 3e kindje wordt steeds groter. Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten....
Maar wachten duurt altijd lang.
Groetjes Bowi

Heerlijk meid! Weet je eindelijk weer waar je aan toe bent en kun je met goede moed weer verder!

Wie weet is het snel weer raak!

Liefs Daisy

Oh lieverd, wat fijn dat je lijf nu weer een beetje op de rit is. Ik weet dat ik ook blij was na mijn miskraam dat het eindelijk weer als normaal ging werken. Helaas nu na 5 maanden nog niet zwanger. Maar blijven hoop houden. Succes meid, liefsXX,

Wat fijn dat je nu weer verder kan. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat je een gezond kindje mag krijgen!!

Heel veel succes en we horen het wel??

Fijn voor je meid dat je cyclus weer is begonnen!!! Nu kun je weer verder gaan. Hoe gaat het nu met je dan? Heb je het een plekje kunnen geven?

Veel succes de komende ronde!!
Liefs ciomama

Goed zo meid! Ongesteld zijn betekend dat je weet een eisprong hebt gehad en dus dat alles weer werkt! Ik hoop dat je snel weet zwanger bent! Wat kan je een minimensje missen dan hé? Geloof me, je krijgt dat gezellige gevoel weer terug.......je wachten zal worden beloont!

Liefs

Fijn joh! Kan je weer een beetje gaan plannen en uitkijken naar een zwangerschap. Klus-ze straks!

Terug
Bovenaan