he he, tandje is door

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Thomas zit al dagen gigantisch te kwijlen zodat hij zelfs als hij niet eet een slabbetje omheeft. We voelden een flinke bobbel in z'n kaakje. Net werd hij wakker en huilde heel zielig. Deed ik wat van dat Dentonil (of hoe heet dat ook alweer) op een wattenstaafje en hield dat zachtjes op die bobbel. Haal ik staafje weer uit z'n mond en zit er bloed aan. Nog even in het mondje kijken. Ja, waar de tand door komt bloedt het. Ik ga er even van uit dat dit niet erg is. Of heb ik het mis?

groetjes Ida

he wat sneu toch he... Maar gelukkig is ie nu door. Dat brengt weer even verlichting!!! Ik denk niet dat het erg is als het een beetje bloed hoor, maar ik heb er geen ervaring mee....

Hoi Ida,
Nee hoor, dat is niet erg hoor dat het bloedt, dat komt vaker voor.
Ik hoop voor hem dat hij snel helemaal door zal zijn, dan is hij van de ergste pijn af. (en kan hij weer op naar de volgende)
Geef hem maar een dikke knuffel van mij en Chloë

hoi ida,

wat fijn dat het tandje door is nu, een beetje bloed kan geen kwaad hoor, dat had robin ook weleens vooral als ik de tandjes ging poetsen die al goed doorgekomen waren, en als ik dan het tandje meepoetste wat net door was ging het ook iets bloeden, hij heeft er nooit last van gehad.

groetjes danielle

quote: Jacoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 22:34:33'));

Yay Thomas! Gefelicteerd met je 1e tandje!!!

Eh, ik was vergeten te vertellen dat dit z'n 8e tandje is. Maar die eerste 7 gaven minder commotie dan deze 8e. Maar toch bedankt voor de felicitatie.

Groetjes Ida

Terug
Bovenaan