He he .....!

Mijn eerste werkweek zit erop! En ik ben helemaal versleten.
Het was wel weer gezellig hoor, net of ik niet weggeweest was. En het is ook nog erg wennen, moet natuurlijk sochtends vroeger opstaan, mezelf douchen en aankleden dan Finn de fles en aankleden.
Op het kdv was het ook super gegaan (gelukkig!) Hij had zijn eerste tekening al gemaakt, een voetafdrukje! Zo schattig!
Maar ben nu lekker weer 4 dagen vrij, samen met mijn kleine mannetje!

Wat deed je ook alweer voor werk? (er was een hele lijst van wat iedereen op het forum voor werk deed, maar die is volgens mij ook verdwenen)
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is, je moet er toch weer even inkomen en nu combineren met een kind... Ik moet ook nog zien hoe ik het straks ga doen, over een tijdje gaat Kyna naar de basisschool, ik hoop dus dat ze naar de bso gaat waar Lynn op het kdv zit. Ik zie het al helemaal voor me: half 8 kind 1 droppen op de ene locatie, 10 over half 8 kind 2 droppen en om 8 uur op mijn werk zijn???? Dat ga ik dus nooit redden!
Gaat Finn trouwens naar de Krentenmik? Lynn gaat daar wel heen, toevallig ook nog dezelfde groep als waar Kyna heeft gezeten, dus ik ken de leidsters nog. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed zal gaan.

Helaas geen krentenmik voor ons :-( Daar stonden wij wel ingeschreven (sinds vorig jaar mei) maar er was geen plek. Broertjes en zusjes van kindjes die er al zitten gaan voor. Hij gaat nu naar Pino (tegenover het oude kolpa bad). Op zich wel jammer maar hij heeft het prima naar zin daar, dus...
Gaat jouw meisje wel naar de krentenmik? Leuk hoor!

Kyna zat eerst ook bij Pino, maar toen we van de VOP naar de Oostwijk verhuisden, heb ik haar snel ingeschreven bij de Krentenmik. Dat kun je ook nog doen, hoor: Finn inschrijven bij de Krentenmik en zolang er geen plek is, blijft hij gewoon bij Pino. Dat heb ik mijn schoonzus ook aangeraden en die is zo blij dat nu allebei haar meiden naar de Krentenmik gaan.
Eerlijk gezegd heb ik ook niet zulke goede ervaringen met Pino. Maarja, dat is dan natuurlijk alweer 3 jaar geleden.

Wij hebben hem ook nog ingeschreven laten staan bij de krentenmik. Maar volgens het bureau kan het wel een jaar duren (als het niet langer is). En als hij nou eenmaal gewend is bij Pino en hij heeft het naar zijn zin, dan haal ik hem daar ook niet meer weg.

Een jaar?! Dat is wel heel erg lang. Nee, dan zou ik ook niet meer wisselen van kdv, denk ik. Voor Lynn is er op maandag wel meteen plek, maar de woensdag pas een maand nadat ik begonnen ben met werken. Maar dat zijn maar 4 woensdagen, dat kan ik nog wel oplossen met mijn werk en mijn schoonmoeder.

Terug
Bovenaan