HE? HELP!!!

A

Anoniem

Guest
Eigelijk was woensdag mijn ovulatie dag, maar ik voelde totaal niets.
Nu ga ik net naar de wc en tot mijn verbazing zie ik een vlek in m'n broek!?!? (sorrie voor de vieze praatjes) Maar dat kan toch geen innestelingsbloeding zijn? Tis wel bruinig maar ja, toch nog veel te vroeg?

Liefs,
Dompy

Hoi hoi,

Helaas kan ik je hier niet verder mee helpen.helaas,

Ik heb t eigenlijk zelf ook gehad,2 weken geleden miskraam gehad,vloeien was afgelopen zaterdag over en vanaf zondag zijn we aan het klussen geslagen en zo ineens was er maandag weer wat oud bloed,dinsdag niks en woensdag weer een heel klein beetje!
Ik weet nu natuurlijk niet wanneer ik mijn eisprong kan verwachten,maar vond t wel erg raar.
Misschien was dit nog oud bloed van de miskraam,maar dan nog is t erg raar!

Voelde me deze week wel misselijk en een opgeblazen gevoel,gevoelige tepels,maarja komt dit nog van de miskraam of?????????

Ik wens je er succes mee en het enigste wat je kunt doen is afwachten!

Liefs Caro

Hoi Caro,
Wij hebben ongeveer dezelfde tijd een miskraam gehad en ik herken wel wat jij schrijft. Wij zijn ook weer aan het klussen geslagen. volgens mij had ik gister of eergister mijn eisprong. Ik herken dat altijd aan veel slijn (sorry) en pijn in mn buik.
Weet jij of iemand of het sowieso wel mogelijk is om meteen weer zwanger te worden zonder eerst ongi te zijn geweest?
Ik ben niet gecurreteerd..
Ik ga voor je duimen caro!

Het bloedverlies kan bij je eisprong horen, dat heb ik ook al een paar keer gehad.
ik heb ook net een miskraam gehad. mijn verloskundige zei dat we zodra het vloeien gestopt was weer mochten beginnen met klussen. je hoeft dus geen ongi af te wachten.
succes allemaal!!
groetjes leetje

Ik sluit me aan bij Leetje.
Je kan meteen na een miskraam weer zwanger worden, alleen is het niet erg handig omdat je dan minder goed kan uittellen wanneer je eisprong is.
Ik heb zelf 2 miskramen achter de rug in een half jaar tijd en ben bij beiden keren gecurrateerd. Ik ben wel eerst ongesteld geworden voordat wij weer verder gingen.
Verder heb ik tijdens de eisprong ook last van afscheiding en steken rond de baarmoederstreek.
Succes iedereen!!!!!!!!

Liefs, Go

Terug
Bovenaan