Tja....dat dacht ik ook.
Paspoort voor Max laat enorm op zich wachten. Er was hier een nieuwe regel ingevoerd waardoor mensen ineens een paspoort nodig hadden voor Canada, Puerto Rico, Mexico etc. Eerst hoefde dat niet, dus er was een enorme run voor paspoorten, en uiteraard konden ze de aanvraag absoluut niet bijbenen. Dus....ik ben volkomen afhankelijk van hoe snel iemand ergens een stempel op kan zetten om max z'n paspoortaanvraag goed te keuren. En mijn ervaring hier met burocratische instellingen is niet al te best (heb eens een hevige woordenwisseling moeten hebben met een mevrouw bij de sociale dienst omdat ik het sofi nummer van een overleden meneer toegewezen had gekregen...en ik sta daar dus voor het loket, levend en GEEN meneer te wezen, maar dat geloofde ze niet hahaha) anyway, geduld is een schone zaak.
Maar zoals het er nu uitziet moet ik deze dag dus missen....en ik vind het zo jammer!!!! Had er echt naar uitgekeken. Maar ik kom zowiezo naar Nederland, dus dan doe in tegen die tijd wel een verzoekje om een soort van mini forum dagje in Utrecht ofzo.
Ajuus, ilja