he jammerongi..maar toch ook klein beetje blij!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!!

Helaas ik ben ook weer ongi geworden, altijd weer balen, maar toch ben ik ook een beetje blij.Zat nu in ronde 2 en moest eigenlijk 25 april ongi worden, dus ben nu 5 dagen later.Maar vorige maand was dit ruim 3 weken.Jee nooit geweten dat je lichaam na de pil weer helemaal zich moet aanpassen aan het natuurlijke.Ik hoop natuurlijk volgende maand helemaal niet ongi te worden, maar weet nu dat ik misschien nu weer een beetje regelmatige cyclus kan gaan krijgen.Wat een dubbele gevoelens he?
Ik ben nu wel monnikspeper gaan slikken en draag natuurlijk een maansteen.Ik denk dat het in ieder geval voor mij toch invloed heeft hoor op mijn cyclus.Ik hoop het!

Ellen hoe is het nu met jou?? Ik ben erg benieuwd naar je.Je woont in een prachtige omgeving dat heb ik wel gezien.En wat is Zutphen een leuk plaatsje!

Ik hoop gauw weer iets van jou te horen!

Heel veel succes allemaal en voor alle meiden die druk aan het klussen zijn SUCCES!!!!!!!

Liefs,
Famke  

Heeee die Famke,

Wat "fijn" voor je dat je weer een regelmaat hebt in je menstruatie !!!!
Hopelijk zet zich dat voort, nou ja eigenlijk natuurlijk niet en raak je deze aankomende maand zwanger

Nou, bij mij dus nog niks aan de situatie veranderd. Ben na mijn laatste menstruatie (7 febr.) nog niet weer ongesteld geworden. Dat is dus maandag al 12 weken geleden. Als ik begin juni nog niet ongi ben geworden, dan moet ik contact opnemen met de huisarts.
Ik ben nooit onregelmatig ongesteld geweest, dus dit vind ik best wel vreemd.

Ik doe zo af en toe eens een zwangerschapstest (om de 2/3 weken ongeveer) , want we klussen netjes om de 2 dagen, voor het geval ik wel plots een eisprong  heb !!!
Zou het heel jammer vinden als ik de eerste weken van een eventuele zwangerschap zou missen .....

Nou, je ziet het, weinig verandering bij mij.

Groetjes en veel succes,
Ellen

Vervelend hoor voor je Ellen, vooral nog steeds dat onzekere.
Misschien ben je toch wel zwanger...begrijp me niet verkeerd hoor want ik wil je geen valse hoop geven.Merk je geen veranderingen aan je lichaam?
Ik hoop dat je snel iets meer weet.Ik zal aan je denken!

Veel liefs Famke

Hai Famke,

Tsja, het is erg  vervelend dat ik na 12 weken nog niet ongi ben geworden ..... en nee ik merk niks vreemds aan mijn lichaam..... Maar nou moet ik zeggen dat ik vrij stevig ben en dus een buikje niet op zou vallen !! Ook geen gevoelige tepels of borsten, niks .......... Ik wilde af gaan vallen (ooit 33 kilo eraf, maar door de zwangerschappen van de kids zit dat er allemaal lang en breed weer aan ) Ben vorige week begonnen en ben er nu in die 1e week 3 kwijt, het begin is er dus weer, nu de rest nog. Doe trouwens een heel verantwoord normaal dieet hoor, niks geen rare dingen waardoor ik vitamines ofzo te kort zou krijgen. Maar goed, pffff ........

Zaterdag weer een zwangerschapstest gedaan en wedeerom negatief (digitale van clear blue).

Ik ga er zelf al helemaal van uit dat ik niet uit mezelf ongi ga worden en dus in juni bij de huisarts op de stoep sta. Ik ben bang dat ik plots ineens geen eisprong meer heb ( noooiiiiiiiiiiiit last van gehad ook niet bij de 2 andere kids die ik al heb)

Jeetje ik heb wel een heleboel getypt zie ik, sorry, moest er denk ik ff uit ....

Groetjes Ellen

Lieve Ellen!!

Als jij eens lekker effe je hart wilt luchten dan mag je dat altijd doen hoor en al typ je een heel A-4tje vol, geeft helemaal niets!
Al die onzekerheid!Ik snap best dat dat moeilijk is op den duur!
Wel knap van je dat je weer 3 kilootjes kwijt bent! Toevallig ben ik ook een klein maandje bezig met lijnen en gaat wel goed, net even wat extra kilo's voor de zomer, maarja misschien zitten die er dit jaar voor ons allebei weer wel aan maar dan door iets anders(hoop,hoop, hopen maar!!!) He Ellen als je weer je hartje wilt luchten...ik ben er hoor voor je!!!!

Liefs,
Famke

Hoi Famke,

Lieve woordjes van je hoor. Normaal ben ik niet zo hoor, ben een introvert en nuchter type. Maar ja, soms dan moet je ff he .......

Met jou alles goed? Druk aan de klus he ;) Nou, heel veel succes ermee meid !!!

Liefs Ellen

Terug
Bovenaan