he linda 23

A

Anoniem

Guest
hoi linda23
ik dacht laat ik dit maar in een nieuwe discussie zetten weet ik zeker dat je het krijgt,
ik heb geen idee hoe mijn cylcus eruit zal zien. voor het plaatsen en het eerst half jaar met mirena was de boel ernstig van slag. ik heb vorige weel mijn mirena later verwijderen en 2 dagen erna werd ik ongi en ben het nu dus al weer 7 dagen, en ik geloof dat het ook nog niet ophoud.
dus wanneer echt ronde 1 begint geen idee.
dit word dan mijn 2de zwagerschap ik heb al een zoontje van 2,5 jaar.
maar uiteraard lijkt het me gezellig om met je te kletsen

groetjes poohbeer

quote: poohbeer007 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2006 14:51:42'));

hoi linda23
ik dacht laat ik dit maar in een nieuwe discussie zetten weet ik zeker dat je het krijgt,
ik heb geen idee hoe mijn cylcus eruit zal zien. voor het plaatsen en het eerst half jaar met mirena was de boel ernstig van slag. ik heb vorige weel mijn mirena later verwijderen en 2 dagen erna werd ik ongi en ben het nu dus al weer 7 dagen, en ik geloof dat het ook nog niet ophoud.
dus wanneer echt ronde 1 begint geen idee.
dit word dan mijn 2de zwagerschap ik heb al een zoontje van 2,5 jaar.
maar uiteraard lijkt het me gezellig om met je te kletsen

groetjes poohbeer

heeey poohbeer

ik ben weer terug van me werk niet echt lekker geslapen heb ik nog nooit meegemaakt, veel eruit om te plassen en vroeg wakker. maar goed nu heb ik weekend dus we zullen zien. Ik denk dat je gewoon net als mij de eerste dag van je bloeding aan moet houden. Ik heb 3 dagen flink gebloed de 4de dag overdag niks en savonds na het klussen kwam het weer op gang en daarna was het ook weer over. hierna geen bloeding meer gehad. als ik van 28 dagen uit ga heb ik rond 18 oktober me eisprong en dus rond 1 november me NOD ik mag dan hopelijk rond de 7de testen maar ja daar probeer ik maar niet vanuit te gaan. ga jij nog wat leuks doen het weekend?

ik ga zo naar een verjaardag en vanavomnd heerlijk met me mannetje wat leuks doen. Mijn dochtertje is ruim 2 leuk bijna even oud dus. morgen heb ik ook weer een verjaardag dus het is druk druk druk. morgen kom ik nog wel even kijken. fijn weekend en tot snellie

liefs linda

hoi linda.
nee ik moet het weekeind werken.. (horeca).
mijn zoontje gaat sinds kort naar de peuterschool. pppf wat gaat de tijd ook hard.
nou ik ben nog steeds ongi, ook 1 dag weg geweest en ook geklust en ja hoor weer terug bij af. pfff hopelijk is de boel niet ontregeld en kunnen we snel serieus aan het werk gaan.

groetjes poohbeer.

heeey poohbeer,

jeetje nog steeds ongi das wel lang zeer waarschijnlijk zal alles weer op orde moeten komen!!!! ik hoop voor ons dat het wel een echte ongi is geweest zodat we snel weten waar we aan toe zijn. Ik begreep v iemand dat je met de mirena gewoon elke maand een eisprong heb gehad dus als ik jou was zou ik gewoon om de dag klussen als je daar zin in heb natuurlijk. Ik moet nog 2 weken wachten voordat ik kan testen pffffffff wat duurt het lang. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben maar hoop er toch wel op. we zullen zien. Mijn kleine meid gata ook sinds kort naar de psz helemaal geweldig vindt ze het.

ik ga zo naar een verjaardag dus spreek je morgen denk nog wel even.

liefs linda

heeey poohbeer

hoe is het met je?? ik voel me niet echt lekker heb al paar dagen opgeblazen gevoel in me buik last van me darmen en sinds vanmorgen misselijk bij het drinken van koffie Hmzzzzz vaag he ik denk dat het tussen me oren zit hoor maar toch is het vaag. ik moet echt afwachten bah bah bah hihihi. is jou ongi al gestopt?? ik ga straks werken dus ben er pas morgen weer.

liefs linda

hey linda
mijn ongi was over dus lekker geklust, was ik het de volgende dag weer een beetje.
en nu ben ik het niet meer en wat denk je.......
is mijn kerel de hele week weg...
ik zei al kunnen we nog geen kindje maken.. hij zeg dan halen we de schade van het weekeind wel in... jaja.
dit is even een heel kort berichtje want ik moet even naar de winkel en dan de kleine al weer van school halen.

groetjes poohbeer

p.s hoe is het nu met je misselijkheid

he lin
leef je nog ff snel een berichtje want he stond al op pagina 2 dus zo staat ie weer bovenaan groetjes

heey poohbeer

gelukkig je ongi is over pfffffff mooi zo klaar voor de start dus whahah. Shit je mannetje weg waarom zo lang???? dan van het weekend maar goed aan de klus. maar ja als het je ongi is geweest heb je toch deze week nie je vruchtbare periode. wij klussen zowat iedere dag is ook niet goed heb ik me laten vertellen maar ja niks aan te doen hihihihi. volgens de berekening bheb ik morgen mijn eisprong ben benieuwd ik moet nu nog dik 2 weken wachten pffff wat duurt het lang he hihihhihihi.

liefs linda

Terug
Bovenaan