he liro1

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoe gaat ie, al de nodige zwangerschapskwaaltjes?
Heb je je eerste echo al gehad?
Ik was gewoon weer even benieuwd hoe het met je gaat omdat ik je de laatste tijd eigenlijk nergens meer zie, maar ja misschien heb je wel een ander forum gevonden. Zou dit niet raar vinden want het gaat er hier de laatste tijd ook vreemd aan toe door sommige personen.
Nou ik hoop dat alles goed met je gaat en dat ik snel weer wat van je hoor.

Groetjes.

hoi

Ik ben er nog hoor. zit gewoon steeds een beetje mee te lezen.
Wat leuk dat je reageerd ik wist niet dat jij ook nog veel op dit forum zat anders had ik je alllang geschreven. Het gaat goed met mij. Echo was goed was ietsjes langer zwanger zit nu in week 11 en hoop dat alles goed mag gaan verder.
Heb alleen een veel te lage bloeddruk en ben al een paar keer flauwgevallen maar het is voor een goed doel dus gaat wel weer over.
hoe is het met jou en de kids gaat alles goed. Ik hoop van wel.
Dikke knuffel en fijne avond nog
liefs liz

Hoi,

Leuk dat je even reageerd!! Ik kijk gewoon zo af en toe even mee hier.
Goed om te horen dat alles goed met je gaat, en langer zwanger als je dacht dat is alleen maar mooi meegenomen vooral in het begin dan denk je toch al dat de weken wel erg langzaam gaan of heb jij daar geen last van?
Wel heel vervelend dat je flauw valt door je lage bloeddruk maar een te hoge bloeddruk is helemaal niet goed. Je moet maar denken het zijn kwaaltjes die gelukkig ook weer over gaan, maar ben wel voorzichtig dat je niet fout terecht komt, even heel goed aan jezelf en je kleine ukkie denken!!!! Laat je maar lekker verwennen dat verdien je.
Hier gaat alles hartstikke goed mijn knullen zijn vorige maand 1 en 3 jaar geworden, als ik terug kijk is het echt allemaal heel snel gegaan. Dus geniet volop van ieder moment, vooral ook van je zwangerschap.

Groetjes en ik hoor wel weer van je

hoi,

Daar ben ik weer de computer deed een paar daagjes raar.
Hoe is het met je. Het lekkere weer komt eraan kunnen we wel gebruiken vind je niet.
Met mij gaat het erg goed. Ik voel me deze week zo goed en vrolijk. Begin al een buikje te krijgen.
Over twee weekjes weer naar de verloskundige en dan hartje horen ik ben dan 15 weken.
Ik ga volgende week heel associaal met mijn werk 4 dagen naar mallorca en me mannetje mag ook mee. Even naar de zon voor een congres en toch ook even naar het strand.
Ik heb ook een emailadres die moet ik toch elke dag checken dus dan kan ik sneller reageren dan op deze site.

liro@quicknet.nl

ik spreek je gauw weer doeiiiii
liefs liset

Terug
Bovenaan