He lisette, hoe istie?

A

Anoniem

Guest
En...al meer kwaaltjes, voel je je al flink zwanger? Ik hoop dat je kleintje er nog zit en dat je op en top zwanger bent. Ikzelf keek vanmorgen tegen een negatieve test aan, kon me niet inhouden en ws te vroeg gedaan of blijvend negatief. Hoop het wel heel erg!!

Hey Anna,

Wat lief dat je het vraagt!
en ohhh wat balen van je negatieve test bah! hoop ook inderdaad dat je te vroeg hebt getest en over een paar dagen een knallende streep of plus extra hebt! wanneer test je weer?
Duim echt heel hard voor je aangezien er extra druk vanuit man"lief" op zit.
Goed dat jullie er wel over blijven praten.. hopelijk draait ie snel helemaal bij.

Met mij gaat het goed. vanochtend wat naar gevoel in mijn buik (vergelijkbaar met komende menstruatie) en raakte een beetje in paniek. Maakte me zelf wijs dat de aanwezige verschijnselen ook minder waren in vergelijking met gister etc etc.
Gelukkig nu niet meer.. laat mij de komende dagen maar lekker veel werken en afleiding hebben ;-)
Voel me verder goed.
Verloskundige gebeld. Mag over ruim 3,5 week voor een echo.
Nog een paar dagen tot het kritieke punt en hoop daarna echt meer te kunnen genieten en me minder druk te maken..

Nu het bed in.. nog ff tv kijken en morgen om 6.15 weer mijn nest uit om te werken..

Wat spannend die buikpijnen. Ik begrijp wat je bedoelt. Je denkt steeds o jee daar gaat het of je hebt het idee dat je wat voelt lopen terwijl het niet zo is. Ip test ik maandag weer tenzij...Tot nu toe zijn alle tekenen onheilspellend. Buikpijn en steken rechts en al wat meer heldere afscheiding. Dit voorspelt niet veel goeds. Als het echt doorzet, zet ik het flink op een janken denk ik. Je hoort het wel. Jij veel succes de komende kritieke dagen en ik hoop voor je op goed nieuws met de echo. Liefs, Anna.

O ja, enne...werk ze! Werk je in de zorg dat je zo vroeg op zaterdag moet werken? Ik ben zelf verpleegkundige dus weet hoe het is om op zaterdag er vroeg uit te gaan. Groetjes, en fijne dagXXXXX

Starbucks fijn dat alles goed gaat! Kan me voorstellen dat je bij alles denkt dat je het kwijt gaat raken maar deze blijft zitten! Dat moet!

xxxxxxxxxxxxx

En Anna?? nog geen rode duivels in zicht?
Denk echt regelmatig aan je en hoop het zo..

Ik ben ook verpleegkundige (van oorsprong). Werk nu met verstandelijk gehandicpaten en ja daar horen onregelmatige diensten bij ;-(
Ach heeft ook zo z'n voordelen en vind het werk erg leuk.

@Micromuis, Thanx lieverd.. je hebt helemaal gelijk deze blijft gewoon zitten!
@ Angel, bedankt voor de fijne wensen! voor jou ook het beste gewenst.

Liefs Lisette

Goedemorgen meiden, nog geen rode duivels, wel steeds het gevoel dat het vandaag ofzo gaat komen. Gister nog een keer getest maar weer negatief (ook niet met ochtendurine, maar kon me niet bedwingen). Nu geen testen meer in huis dus als het morgen nog niet is gekomen, koop ik er nog maar een. durf het haarst niet te geloven. De vorige keer was de test al 3 dgn voor NOD pos. Dus... Nou jullie horen het wel en fijne dag allemaal! LiefsXXXX Anna.

Terug
Bovenaan