He Lisette....

A

Anoniem

Guest
Heb jij morgen je NOD of ga je eerder testen? Wat spannend. Voel je al wat? Ik heb het weekend NOD maar voel soms een lege maag-gevoel en branderige borsten. Hoop dat het raak is want vanaf volgend maand wil mijn man het niet meer proberen, snik snik... Heb er veel verdriet van en wat mij betreft is daar het laatste woord nog niet over gezegt. Ik snap niet dat hij de vorige keer (die vd miskraam) zo blij was met het kindje en nu niet meer wil. Tuurlijk is het spannend en wil ik ook geen miskraam meer doormaken maarja, een risico moet je soms nemen. Hoe dacht jou man erover na de miskramen? Groetjes, Anna.

Hey Anna,

Ja morgen mijn NOD en ga ik ook testen! Ben erg zenuwachtig. Voel al meerdere dagen van alles en hoop natuurlijk dat het weer raak is.
Aan de andere kant probeer ik reeel te blijven en niet te veel te hopen. Zou wel heeel snel zijn. En wat als het wel raak is.. blijft het nu wel zitten, is er niets mis met mijn lichaam aaaahhh ;-)
Spannende tijd dus, zo ook voor jou!
Ik hoop heel erg dat je in verwachting bent en zeker niet minder belangrijk dat je man er ook blij mee is.
Hoop zo voor je dat hij dit besloten heeft uit de angst voor een miskraam en om jou geen pijn meer te zien hebben. Zoals je zelf schrijft daar moet nog even goed over gepraat worden!
Mijn vriend (hij wil niet trouwen, nog zo'n discussie punt ;-) is ook wel angstig voor een evt volgende miskraam. Hij vind het vreselijk om te zien hoeveel het met me doet. Hij is hierdoor voorzichtiger in hopen en blij zijn. Dit is voor mij soms wat lastig aangezien ik anders ingesteld ben maar na goed praten zijn er we er weer sterker uitgekomen!
We hebben nog geen kinderen en de kinderwens is bij ons beide erg groot. Stoppen nav de teleurstelling en pijn van de miskramen is bij ons (gelukkig) geen optie.

Zoals ik zei ik hoop van harte dat we straks beide naar het ZWANGER forum mogen en dat alles goed met je man uitgesproken wordt!

Duim voor je. Liefs Lisette

He Lisette, wij hebben al drie kinderen, maar voor mij is de wens nog steeds erg aanwezig. Hij zegt nu ineens dat hij 3 eigenlijk wel genoeg vindt. Snap dus ook niet waarom hij de vorige keer zo blij was...en nu niet meer wil. Hij vond het inderdaad allemaal veel gedoe: die miskraam, het verdriet en 2x de curettge en dat wil hij ook niet meer meemaken. Nou ik ook niet natuurlijk, maar dat weet je niet van te voren. Ik zie al dat ik deze maand best zwanger kan zijn geworden en dat het dan dus echt komt. Hij zei toen, dat is dan maar zo. Maar ik weet bijna zeker dat hij er uiteindelijk wel blij mee is. Vorige keer zei hij ook: dit kindje is welkom en komt ook wel groot in ons gezin. Aaaah...MANNEN!
Enne...jij veel succes morgen!! Laat je het weten?Liefs, Anna.

Heel veel succes Lisette, ik hoop dat je morgen een dikke + hebt.

Ik zal voor je duimen.

Terug
Bovenaan