he mama dat is leuk

A

Anoniem

Guest
hoi vriendjes en vriendinetjes,

ik heb gister avond weer iets nieuws ondekt.

ik mocht namelijk met mama mee onder de douche.
meestal ga ik met papa maar die was al geweest.
nu zeg op eens op de grond zo'n grijs ding ( afvoerputje).
en ik kon mijn ogen er niet van afhouden.
dus ik denk bij me zelf eens even kijken.
maar mama vondt dat geen goed plan.
ik kon namelijk precies met mijn vingers in de gaatjes om dat ding er af te halen (deksel).
en in ene keer legt mama haar hand er op zodat het niet meer kon.
gemeen he toen was de pret over voor mij.

hebben jullie ook van die leuke bad verhaaltjes.

groetjes samir en mama saloua

Hoi Hoi

Tjee, dat is een goed verhaal zeg....misschien moet ik dat ook maar eens uitproberen.

Wat ik echt heel leuk vind, en wat ook een heel mooi geluid maakt is een washandje met water uitzuigen. Oh, daar kan ik geen genoeg van krijgen. Mama word helemaal kriebelig van dat geluid!!Ha ha ha ...

Nou ik ga gauw op ontdekking in de douche

Doeiiii Liefs Feline

Hoi Samir en Feline,

Ik zit vaak in bad en ik vind het leuk zo hard te trappen dat al het
water er uit gaat. Soms vult mama het weer bij, anders krijg ik het
koud. Leuk he!!

groetjes Feline

ps grappig dat jij ook Feline heet, onze ouders hebben goede smaak :)

Hoi leeftijdsgenootjes!!

Leuk is dat hé, mama of papa een beetje op stang jagen.
Ik mag regelmatig met papa of mama onder de douche, en dan zit ik in zo'n stoeltje (badzitje), en dan doe ik iedere x het douchegordijn pakken, zodat het tegen papa's of mama's lijf aankomt. Dan hebben ze het erg koud, en dat vinden ze niet leuk. Maar ikke wel hoor, ik ga gwn lekker door!!
En als mama mij in mijn eigen badje doet, doe ik zodra dat ik erin ga, al het water eruit spartelen. Dit vind mama ook niet echt fijn, want dat wordt ze helemaal nat. Maar ach.. ik ben toch al nat??

Groetjes Dylano!

Joeppie...

Weten jullie wat ook heel leuk is:

Als mama nou even wilt bijkomen met Oprah, en je zit naast haar, moet je snel de afstandsbediening pakken en op alle knopjes drukken!!!!Lachen joh, het beeld verschiet dan steeds op iets anders en dat vind ik reuze leuk! Ik denk dat jullie papa,s dat misschien ook niet kunnen waarderen als er sporten op tv komt???hi hi hi hi hi hi hi

Doeiiiii xxje Feline

Ja, goeie smaak hebben onze mama,s he????Qua namen. Ik heet eigenlijk ook nog Luna............

Hoi allemaal,

Ik kan ook iets leuks! Als mama me op de grond laat (meestal moet ik in dat stomme ding met spijlen.....) dan kruip ik razendsnel naar de keuken. Daar staat een heel hoog mooi en glanzend ding.   Mama noemt het een prullenbak. Eerst bekijk ik mezelf dan eens goed, want ik vind dat ik er best mag zijn en dan ga ik er tegen aan staan. Dan kan ik erop duwen en dan gaat er een klepje open. Dat alleen is al leuk, maar als je dan kijkt hoe hard mama aan komt lopen, da's pas echt lachen!

Groetjes, Bas

PS van mama Karin: En het leek ons zo handig een TouchBin vuilnisbak.......

Terug
Bovenaan