he mellabella

A

Anoniem

Guest
ik kom ook uit de omgeving van eindhoven,
ben 23 dus misschien hebben wij wel bij elkaar op school gezeten.
grappig dat je elkaar hier tegenkomt.
wil graag anoniem blijven, maar kletsen kan altijd.
wie weet raken we samen zwanger!
dat zou wel gezellig zijn he.
vindt het wel leuk om contact te hebben met je

groetjes en een kus

Hoi Fiepke!

Heb hem idd meteen gezien, goed gedaan! Dat zou wat zijn ja, samen in de klas. Welke school heb je gezeten?? Mn naam moet jou misschien wel iets zeggen, want mn echte naam zit er in...(gaat er al lampje branden??)
Waar woon je, of wil je dat ook niet kwijt??

nou liever niet, want ik weet dat ik het nog geheim wil houden.
maarre ik heb in eindhoven op school gezeten, tegenover animali, zegt je dat wat
je bent wel een jaar jonger dan mij
maar het zegt me zo niets

Animali ligt toch daar richting gestel/stratum??

Daar heb ik nietop school gezeten..dus denk niet dat we elkaar dan kennen. Wel grappig op zich....misschien ooit in de stad of weet ik waar gezien...

haha je weet maar nooit!!!
verder wil ik op dit forum niet zoveel over mezelf kwijt haha
maar jouw mannetje is ook boven de 30 las ik, dan zitten we in het zelfde schuitje die van mij is 34.
dus ik denk dat jij als brabantse mij het beste begrijpt hahahaha

Haha achja...wat zegt de leeftijd nou he?! Moet zeggen dat ik mezelf af en toe volwassener vind dan hem, dus....

Maar hij wil dus idd niet super oude papa worden. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel echt graag jonge moeder wil zijn hoor, hopelijk is t voor me weggelegd. Lijkt me gaaf..al lekker met zo'n hummeltje ravotten enzo...

Pff...en snap wel dat je niets over jezelf op t forum kwijt wil...Heb ik ook wel eens van, tsja wat als n bekende t ziet. Maar ik kan ik mn eigen kringen niemand bedenken die hierop rondstruint, dus boeie..haha...

xx

ikke wel, een vriendin van ons probeert zwanger te worden dus tja...
en ik wil gewoon niet iedere keer van hen het gevraag: en hoe is het elke maand.
pff zie ik niet zo zitten hoor haha
het lijkt mij ook super om jong moeder te worden, een tante van mij heeft dat ook gehad, en die is gewoon veel closer met haar kinderen.
en wat je zegt ik ben degene die thuis de zaken regelt, dus wie is nou de volwassene hahahahaha

Terug
Bovenaan