Hoi Fiepke,
ik ben dus getrouwd toen ik 8 maanden zwanger was. We waren er niet zo heel erg mee bezig, waren al 9 jaar samen, maar dachten, is toch wel handig als die kleine er is. maar mijn man is niet in Nederland geboren en heeft nog geen nedrelands paspoort, dus we moesten toestemming aan de IND vragen, zijn geboortebewijs hebben etc. papierwerk dat nogals een tijd kan duren. Uiteindelijk hoorden we dus rond de 7de maand dat het mocht en dat het ook nog zou kunnen voor ons kindje zou komen. We zijn toen een week later ofzo in ondertrouw gegaan.
Uiteindelijk dus getrouwd toen ik 8 maanden zwanger was. met dikke buik. heb een hele leuke dag gehad, maar wel beetje aangepast inderdaad. Nou was ik toch al niet van de mega-bruiloft, kreeg al de kriebels als ik eraan dacht. Dus we hebben het redlijk klein gehouden, mijn kant van de familie, niet van mijn man (jammer, maar ja buitenland en te kort dag om van alles te regelen), 2 goede vrienden.
eerst hebben we de mensen ontvangen thuis, wat gedronken, vandaar naar het gemeentehuis. Daar ook foto's gemaakt (mooie bos en vijver daar achter). Toen terug naar huis, taart gegeten/drankje gedronken. Rond 17.30 richting stad gegaan, waar we met z'n allen gegeten hebben op een rondvaartboot door de amsterdamse grachten. Erg leuk. En rond een uurtje of 22 ofzo waren we weer thuis.
Was wel moe, maar heb een hele goede zwangerschap gehad en volede me goed dus het viel me eigenlijk wel mee. En we hebben natuurlijk geen groot feest gegeven enzo.
Heb een geweldige dag gehad. Klein maar fijn.
En vond het wel heel bijzonder dat ik die dikke buik had. Voor mijn gevoel was ons kleine mannetje er ook echt bij!
Als je echt van de droombuiloft bent, is het wellicht niet zo handig om hoogzwanger te zijn. Dan is het wel heel vermoeiend. En als je een moeilijke zwangerschap hebt is het ook niks natuurlijk. Maar ja dat hebben we niet voor het zeggen en weet je nooit van te voren.
Maar als je open staat voor andere opties, dan kunnen jullie er , ook zwanger, een prachtige dag van maken!!!!
Zo heel verhaal, sorrie.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!!
Liefs Mienetje