He, moekje! hoe is het?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
Hoe gaat het met Ryan? Jullie hebben tenslotte niet zo'n fijne start gehad, en daarna ook nog een paar keer niet.
Gaat het goed met hem? Bijna alweer een jaar he...jeetje ik weet nog wel dat wel elkaar op een gegeven moment gevonden hadden hier op het forum. Dezelfde uitgerekende datum...We hielden elkaar op de hoogte of er al iets gaande was of niet, en lekker klagen enzo jij beviel iets eerder, ik precies op de datum.

Lieke gaat uitstekend! Ze kruipt/tijgert sinds 2 weken, stapte daarna ook direct rond aan beiden handjes, en ging vanavond zelf bij de tafel twee stapjes zijwaarts maken!
Haar grote broer is helemaal gek met haar, en zij met hem. Zo leuk om te zien!

Deze foto is van bijna 2 maanden geleden. Zo blij als ze hier kijkt, zo is ze gewoon.
Misschien heb jij ook een leuke foto, ben zó nieuwsgierig!
Hoop nog wat van je te 'horen'.
Groetjes Sjana

haaaaaai,

wat leuk dat je een berichtje achter hebt gelaten
ja met ons gaat het super
Dit is een heel goed jaar geworden, Ryan is niet meer ziek geweest en doet het super
hij kruipt/tijgert nog niet ?rollen gaat sneller denkt hij
wilt wel alleen maar staan zet ook een paas passen soms aan de hand, maar verder niks, kanj nog niet eens vanuit ligstand zelf gaan zitten hahaha
hij is veel te druk met andere dingen

wat een leuke foto zeg
lekker snuutje hoor
ook goed te lezen dat met jullie ook alles goed is
 bijna 1 alweer jah pff wat gaat het toch snel he

zal ff een foto van Ryan plaatsen

foto's zijn van 2 weken gelden ongeveer

en ben je al druk in de weer voor de verjaardag??

groetjes liefs moekje en Ryan

p.s. erg leuk dat je aan ons dacht

Hoi hoi

Oh, wat een mooi kereltje om te zien! Super!
Hoe lang is hij eigenlijk? Oogt lang op de foto's, maar misschien is het gezichtsbedrog.
Tja, bijna alweer een jaar. En nee, ik ben nog niet druk in de weer voor haar verjaardag.
Zou niet weten wat we voor haar moeten kopen. Misschien zo'n rijding.
En voor de rest houden we het simpel, mijn verjaardag ('k word 33) vieren we erbij.Ik ben 2 juli jarig, we vieren het allbei 5 juli.
Gewoon een leuke HEMAtaart met een kaarsje, wat foto's maken als we haar in de taart om laten graaien, that's it. Ze snappen namelijk nog niks van verjaardagen, het zal hun een worst wezen...haha. Het wordt de meeste kindertjes algauw te druk.

En jij, al druk in de weer? Wat ga je voor hem kopen? Voor onze zoon hadden we toen 'zo'n speeltafeltje met allerlei knoppen   en muziekjes.
Nou ik hoor het wel weer!

groetjes Sjana

Terug
Bovenaan