he muppies

A

Anoniem

Guest
He muppies,

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie hele lieve woordjes in mijn berichtje. Jullie zijn echte lieverds.
Inmiddels gaat het wel weer met me en ben ik vandaag weer gaan werken. Ik vond het zo k...dat ik ongi werd, zeker omdat mijn opa een dag voor mijn terugplaatsing is overleden en ik stiekem had gehoopt dat er voor zijn plaats een ander klein wondertje zou komen...maar zelfs dat is je nog niet gegund. En daar had ik het zo moeilijk mee. Alle emoties van afgelopen weken kwamen gewoon weer omhoog.
Maar...het gaat gelukkig weer: ga weer lekker sporten en andere dingen doen (ZOEPEHHHH....hahahaha) waar ik niet aan toe ben gekomen afgelopen weken. Mar ik had het er heeeeeeeeeeeeel graag voor over gehad om deze dingen te laten en te "kotsen als een reiger"(hé kruimel? hahaha) Hee-re-lijk!!!! Maar helaas.
Naar verwachting zullen we over 4 weekjes weer beginnen met de voorbereidingen van onze 2-de ivf (pil 3 weken, decapaptyl 2 weken enz enz) en dan zulen we ongeveer in week 12 weer officieel van start gaan.

Lieve Kruimel en Ibbel: ook jullie zijn echte shatjes. Ik hoop toch echt dat jullie zo saampjes lekker op de sofa blijven genieten en ZITTEHHHHH!!!! Ik lees nog af en toe jullie verhalen nog wel hoor! Ik ben toch wel nieuwsgierig.

Hele dikke zoen van Indy

PS kruimel, ik weet niet wat de kwaliteit was van mijn emmy'. Ze hebben de emmy's zo naar binnen "gepropt" bijna, zonder enige tekst erbij. Heel raarrrrrr Ik ga ze hier echt de volgende keer op aanspreken.

Lieve, lieve Indy,

Weet je eigenlijk wel dat je een toppertje bent! Ik heb echt heel veel bewondering voor je hoe je hiermee omgaat. Je wil niet weten hoe blij ik ben om weer wat van je te horen. Ik had echt zo met je te doen, en ik had het ook helemaal niet verwacht dat juist jij ongi zou worden. Ik ben onwijs blij voor je dat het nu weer wat beter met je gaat.  We gaan vol goede moed op naar poging 2!!!

Hele dikke smakkerd van Ibbeltje

Hé lieve Indy,

Wat fijn om wat van je te horen. Gelukkig klink je alweer wat vrolijker en positiever.
Ik vind het heel knap hoe snel je dit voor elkaar hebt gekregen, volgens mij zou ik veeeeeeel langer in de put zitten, knap hoor.

Geniet  maar even van de rust die je nu hebt, even geen polonaise aan je lijf.
Ik heb al mijn hoop voor jou op de 2de poging gezet, die gaat het echt worden, let maar op.

Kruimel

Terug
Bovenaan