He Piewie en Mila

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

effe een berichtje naar jou...
Hoe is het met Mila?
Ze is bijna even oud als Chris (oke...een stuk ouder...haha  ,..7 dagen)
en ik vind het wel leuk om te horen hoe het bij haar alles gaat. In mijn omgeving ben ik de enige met een baby (slik bijna dreumes) want iedereen vond twee kinderen genoeg..hihi...alleen ik niet...

Chris klapt nu de hele dag in zijn handjes..echt te schattig! Zingt daar ook nog bij op zijn manier en wiebelt heen en weer.
Hij zwaait heel lief iedereen gedag en sinds een week of twee trekt hij zich op tot staan
Dit deed hij op vakantie voor het eerst.
Zijn broertje Mick was apetrots en riep het de hele camping rond.

Hij kruipt nu al een tijdje, maar blijft zijn buik op de grond houden. HIj gaat wel geregeld op handen en knietjes zitten, maar sjeest door de kamer op zijn buik.
Gek, dit hebben zijn broers nooit gedaan. Hij doet alles toch weer anders. Leuk hoor.

Hoe is het bij Mila, gaat het ook zo hard voor je gevoel
Ze zijn gewoon al bijna jarig, dat is toch niet te geloven!

Knuf van Pascal mv Chris, Sam en Mick

hoihoi!
Wat leuk om te lezen wat chris allemaal doet...
Mila kruipt de hele kamer door,als een speer kun je wel zeggen.
Een aantal weken geleden was het nog tijgeren op haar buik en avontoe een beetje omhoog.maar nu dus echt kruipen!
Ze trekt zich nog niet op,maar het begin is er!,ze gaat op haar knietjes en wil wel omhoog.
Ook zegt ze echt veel woordjes vindt ik,ze zegt bijv al bal,bah,pop,pap,mama,papa en nog wat dingetjes...zo zat ze vd week onder mijn shirt te kijken..ik zeg borst zo voor de gein.nu zegt ze dus al een paar keer "borst" zomaar hihi.
Ze zegt dus echt alles na..ook begrijpt ze al heel veel..zo weet ze wat vogels zijn..ze kan catagorieen onderscheiden. ( een kleine bal is een bal en een grote ook enz)
Ze kan al hieperdepiep hoera,en klap eens in de handjes..dan klapt ze en zegt ze blij blij....
En ik als moeder geniet met volle teugen,al heb ik ook moeite dat het echte baby eraf gaat..dit is toch ook wel helemaal geweldig hoor!
Ik kan heel erg ontroerd raken van kleine dingen..ben zo trots!
..ik ben helemaal verliefd..alsof het ook steeds meer wordt,dat gevoel.
Ook kan ze sinds een aantal weken heerlijk knuffelen..heeft Chris dat ook.?
De laatste tijd wordt ze geregeld even wakker s,avonds...dan heeft ze gedroomd en is ze even verdrietig.
En ja,alles is inderdaad alweer bijna een jaar geleden..zucht,waar blijf de tijd..
voor mijn gevoel is het echt nog geen jaar.Alles is nog heel vers.
Ik heb heel veel zin in haar verjaardag,maar ik weet nu al dat er tranen komen.
liefs Natalie & Mila

hey pascal,heb je dit al gelezen..?
ik up hem even naar boven,,stond al zo ver terug.
gr piewie

Hi Piewie

Ja, ik heb het gelezen en wat is Mila een kletsmajoor!!!!!!!!!!!!!
Dat doet Chris echt nog niet hoor.
Hij is nog erg van de klanken enz.
Hij kruipt inderdaad ook als een speer. Hij zet zich met zijn voetjes af en daar gaat hij.

Hij wil nu de hele dag staan, maar kan zich nog niet overal aan optrekken.
Hij glundert dan echt en staat dan te teuten, "die, die, papapa, maamamamm" allemaal klanken.(nog geen bewuste woorden hoor, ookal vinden Sam en Mick van wel!)

Hij is nu ook wat onrustiger 's nachts. Sinds de vakantie. Ik probeer nu zijn vaste ritme weer terug te halen om te kijken of dat lukt.
Het is een verschrikkelijk moppie. Echt mijn jongste hoor. Ik kan hem slecht bij oppas achter laten. Alleen bij mijn moeder en zussen ga ik gerust weg.
Voor de rest zeg ik dan rustig een afspraak af, hiihii
Ook ik voel zoveel liefde voor dat mannetje, maar dat wist ik al van de andere twee.
Je zou wel een heel voetbal elftal willen

Ik weet ook zeker dat ik ga zitten janken op zijn verjaardag
Hij is natuurlijk de laatste en ik heb er toch wel moeite mee dat ik nooit meer zwanger zal zijn, nooit meer zal bevallen, nooit meer kraamweek, nooit meer een baby in mijn armen...zo'n lekker klein warm lijfje...mmmm

Vooral nu je allemaal zwangere moeders hier weer leest, dan denk ik met weemoed terug aan mijn eigen ervaringen. Maar goed ik wordt a,s, zaterdag 38, heb drie gezonde knullen, dus wat wil ik nog meer!ik ben super gelukkig zo!

Nou, hou je haaks, fijn dat je je wat beter voelt!
Ik heb dat ook een paar jaar terug gehad, is niet fijn. Je wordt er zo onzeker van, maar helaas gebeurd het heel veel vrouwen...

veel naar je kroost kijken helpt
geniet van Mila en tot mails
Pas

Terug
Bovenaan