A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
effe een berichtje naar jou...
Hoe is het met Mila?
Ze is bijna even oud als Chris (oke...een stuk ouder...haha ,..7 dagen)
en ik vind het wel leuk om te horen hoe het bij haar alles gaat. In mijn omgeving ben ik de enige met een baby (slik bijna dreumes) want iedereen vond twee kinderen genoeg..hihi...alleen ik niet...
Chris klapt nu de hele dag in zijn handjes..echt te schattig! Zingt daar ook nog bij op zijn manier en wiebelt heen en weer.
Hij zwaait heel lief iedereen gedag en sinds een week of twee trekt hij zich op tot staan
Dit deed hij op vakantie voor het eerst.
Zijn broertje Mick was apetrots en riep het de hele camping rond.
Hij kruipt nu al een tijdje, maar blijft zijn buik op de grond houden. HIj gaat wel geregeld op handen en knietjes zitten, maar sjeest door de kamer op zijn buik.
Gek, dit hebben zijn broers nooit gedaan. Hij doet alles toch weer anders. Leuk hoor.
Hoe is het bij Mila, gaat het ook zo hard voor je gevoel
Ze zijn gewoon al bijna jarig, dat is toch niet te geloven!
Knuf van Pascal mv Chris, Sam en Mick
effe een berichtje naar jou...
Hoe is het met Mila?
Ze is bijna even oud als Chris (oke...een stuk ouder...haha ,..7 dagen)
en ik vind het wel leuk om te horen hoe het bij haar alles gaat. In mijn omgeving ben ik de enige met een baby (slik bijna dreumes) want iedereen vond twee kinderen genoeg..hihi...alleen ik niet...
Chris klapt nu de hele dag in zijn handjes..echt te schattig! Zingt daar ook nog bij op zijn manier en wiebelt heen en weer.
Hij zwaait heel lief iedereen gedag en sinds een week of twee trekt hij zich op tot staan
Dit deed hij op vakantie voor het eerst.
Zijn broertje Mick was apetrots en riep het de hele camping rond.
Hij kruipt nu al een tijdje, maar blijft zijn buik op de grond houden. HIj gaat wel geregeld op handen en knietjes zitten, maar sjeest door de kamer op zijn buik.
Gek, dit hebben zijn broers nooit gedaan. Hij doet alles toch weer anders. Leuk hoor.
Hoe is het bij Mila, gaat het ook zo hard voor je gevoel
Ze zijn gewoon al bijna jarig, dat is toch niet te geloven!
Knuf van Pascal mv Chris, Sam en Mick