He PLUK...........

Goedemorgen,

beetje vroeg voor een zaterdagmorgen maar goed....Ik wilde je even vertellen dat ik net mijn menstruatie weer heb mogen verwelkomen. Beetje balen, kwam wel helemaal onverwacht....Maar eigenlijk is het ook wel een beetje goed nieuws, dit betekent wel dat mijn cyclus deze keer precies 28 dagen was. Wel een klein voordeeltje toch? Maar ja, ik ging niet uit van 28 dagen natuurlijk dus was mijn eitje alweer verspeeld zonder dat ik er weet van had...jammer..volgende keer beter...

Nou, dit was het wel...de kinderen willen graag eten en mijn man is er niet dus ga ik nou maar even achter de pc weg. Hij komt trouwens niet eerder thuis dan volgende week vrijdag, zit nog bij de spaanse grens....balen....

We gaan nu natuurlijk nog duimen voor jou, het is zomaar dinsdag. Ik hou het forum weer goed in de gaten...

Prettig weekend en tot snel....
Groetjes Hendrika..............

Ha wijvie,
Gister niet op t forum geweest want we waren een avond uit, naar Plien en Bianca, ken je die,nou ze waren echt steen goed.
O, wel balen zeg dat je weer ongi bent,en nu is het maar weer wachten tot je man (op de goede datum, ei-sprong, thuis is) maar wel goed dat je er ook wat positiefs in kan zien, cyclus van 28 dagen is goed!!!
Ik denk dat ik ook wel ongi wordt hoor, ik heb (een beetje )zere borsten ,nou dan is het meestal weer zover hoor over een paar dagen!Ach ja wij gaan voor de volg. mnd of niet , ooit lukt het echt wel, we geven de moed niet op!!!! En blijven gezellig zolang op dit forum!!!Of niet dan.
He doe rustig aan, geniet van je 2 meiden en tot gauw.
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan