He Renata hoe is het met je???

A

Anoniem

Guest
He Renata!

Hoe is het met je??? Hoopte iets te kunnen lezen ivm je nod gister... Spannend hoor!
volg me maar snel gezellig naar andere forum!!!

Met mij alles goed, beetje misselijk en hoofdpijn en zware benen en borsten, dat nemen we maar voor lief he!! hihhihihi

xxx

Hoi Sam,

Nou Ik blijf hier nog een rondje, echt balen dacht echt   dat het zover was,
gisteren had ik niks meer dus ik dacht hé het is gestopt..... nou vandaag op werk
na 4 dagen overtijd ja hoor rood!!! was nu een  39 dagen cyclus.
Maar heb nu geen idee wanneer mijn volgende eisprong is denk rond 18/20 augustus en mijn nod rond 8 september.. duurt nog zo lang voor mijn gevoel.

Maar door dit Forum zal het wel makkelijker doorkomen zijn vind het fijn om zo te kletsen, in mijn omgeving weten alleen mijn 2 beste vriendinnen het.maar met mijn ene vriendin gaat het niet zo heel goed dus die heeft meer aan haar hoofd dan mijn probleem   Nou ja probleem nog niet echt hoor! en de ander woont wat verder weg, en mijn vriend die heeft zoiets van aahh we zien van zelf wel wanneer het zover is..hij heeft wel gelijk hoor maar Bram word ook steeds ouder.en in mijn omgeving zijn er al weer zoveel zwanger dat het wel erg gaat kriebelen.

Maar eh met jouw gaat het dus goed op wat ziek zijn na, geniet er echt van hoor want het gaat toch nog snel, ik kan me nu al weer zo moeilijk die dikke buik nog indenken je vergeet snel hoe het voelde.al is het nog maar 2 jaar geleden   kijk af en toe foto`s hihihi!!

Groetjes Renata

He jammer zeg...   maar dan blijf ik je hier opzoeken!!!

Ik vond het ook altijd erg moeilijk wanneer eisprong nou zou kunnen komen. Kun jij aan je slijm niets zien, ik laatste 2 rondes nl wel. En een na laatste x was vriendje toen niet thuis dus konden we in die dagen niet klussen en nu laatste x wel en toen hebben we er ook van genomen.. haahahha en met resultaat!!!!

En anders zou ik gewoon regelmatig om de dag of twee dagen voor goed doel klussen vanaf dat je paar dgn niet meer ongi bent....

Komt allemaal goed!!!!

Liefs

hoi,

Ýls ik het goed begrijp dat wanneer je slijm hebt dat je dan hetmeest vruchtbaar bent, maar dat is dan toch nogniet de eisprong???
Want ik had namelijk ook slijm en toen heb ik wel gemeenschap gehad maar weet niet of dat het meest vruchtbaarst is.
Wie kan me er meer over vertellen, want laatst had ik een cyclus van 36 dagen

Kijk maar eens op www.vruchtbaarheid.org daar staat heel veel beschreven erover, daar heb ik veel info vandaan!
Succes ermee!

Terug
Bovenaan