he suusje

Hoi Suus,

Bedankt voor je reactie! Ja ik denk wel dat het goede positieve uitslagen zijn he?
Ik zou niet weten wat ze a.s. vrijdag weer gaan doen dan. Het kan zijn dat ze weer een echo maken en misschien doen ze de test nog wel een keertje. Ik weet het vrijdag wel. Ik ga me niet meer druk lopen maken hoor. Ik wordt gek van mezelf!
Maar ja in ieder geval. Ik bedoelde als de verpleegkundige mij het advies geeft om Yoga te gaan doen kun je nagaan hoe zenuwachtig ik was. Haha. Ik geloof wel dat het misschien een goede manier zal zijn om me te ontspannen, maar ik denk dat als ik Yoga ga doen en ik lig weer op die tafel dat ik me dan echt nog steeds niet kan ontspannen hoor. Het zijn gewoon heel de omstandigheden, ben al zenuwachtig aangelegd van mezelf(kan ook geen minuut stil zitten) En dan komt er nog bij dat ik het niet zo op ziekenhuizen en dokter heb dus ja ….
Gewoon doorzetten!!
Hoe is het met jou? Ik ben benieuwd laat je wat horen?
Veel liefs Ang.

Hoi Ang,

Je moet idd wel behoorlijk nerveus zijn geweest als zij dat zo zag....
Niet fijn, en yoga kan je wel een stuk rustiger maken. Ik had gisteren m'n laatste les, helaas....
Ik val altijd bijna in slaap zo relaxed is het...m'n lerares heeft een superfijne stem en de oefeningen zijn echt niet zweverig of zo (verschilt per yogasoort), soms heb ik zelfs spierpijn! Je leert goede ademhalingstechnieken en die kun je overal toepassen, zelfs op de behandeltafel!!

Met mij gaat het wel goed hoor. Ben effe minder met mijn gedoetje bezig en dat voelt wel goed. Ik geef as zaterdag een tuinfeestje, was bedoeld als zwoelehotsummerdanceparty, maarja laat dat eerste deel maar weg!! Het wordt maar 18 graden, maar ondanks dat vast wel heeeel gezellig!!
Tot snel,
lfs. Suus

HOi Ang,

je kan ook proberen wat rustgevends in te nemen van te voren....misschien helpt het?

en Suus, veel plezier met je feest!! Zomaar of heb je een goede reden?

groetjes Bo

Dank je!
Ja een hele goeie reden, manlief en ik worden samen 70! En ook omdat we er zin in hebben, lekker een tuinfeestje met lampionnetjes en kaarsjes terwijl de cocktails shaken en er geswingd wordt op lekkere Latin....Nu het weer nog....
Ga je ook nog iets leuks doen dit weekend?
gr. Suus

Terug
Bovenaan