He weet iemand hoe..

A

Anoniem

Guest
je een buggy aan de fiets vastmaakt... Ben echt blond hoor, maar ik heb dus een buggydrager en nu ook een buggy. Gisteren een half uur bezig geweest om die buggy aan de drager te bevestigen... Toen wilde ik dus die buggy keihard weggooien van frustratie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet gedaan hoor ..hihi...

Maarre kan iemand dat in blonde taal uitleggen... THANX!!!!

Gr. Ilone

Heb je er zo een:

Dan moet je de zilverkleurige beugel doen zoals op deze foto staat, buggy erop parkeren en met het riempje vastmaken en dan is het klaar. Bij mij deed de fietsenmaker het gelukkig voor.

Hij komt dan zo te zitten:

groetjes van marloes

He Marloes,

Bedankt voor je snelle reactie, maar helaas snap het nog niet.. Ik heb idd dezelfde en dat van die zilveren stang begreep ik ook. Maar hoe parkeer je de buggy erop.
Op de onderkant van die zilveren stang, maar waar op de buggy rust ie dan op die stang?????

Thanx Ilone

als het goed is heb je aan de buggy vier keer twee wiltjes. Dan rust te buggy net tussen twee wieltjes op de beugel. Kijk maar hier op het plaatje. Dan zie je de zilveren beugel net verdwijnen achter een setje van twee wieltjes.

Ok snappen doe ik het nog niet, maar ik print het plaatje wel uit en ga het samen met het vriendje wel ff uitzoeken!!!!

In ieder geval bedankt en ik laat nog wel ff weten of operatie buggy geslaagd is hihi..

Hoi,

Je moet idd ff de slag te pakken hebben om je buggy erop te krijgen...Maar dan heb je ook wat!! (een wiebelend ding achter je aan hahahaha)

Sorry...ff back to the subject...

Ik heb een buggydrager waarvan dat zilveren uitsteekding naar binnenklapt.
Heb jij die ook of degene die op de foto staat?

In beide gevallen moet je ervoor zorgen dat de wieltjes die links onder zitten over die zilverenbeugel komt te hangen. Dus de buggy leunt dan op die beugel.
Dan heb je nog een elastiek of een gesp-achtig ding en die doe je om de buggy heen en klikken maar!

Is het nu een klein beetje duidelijker??

Succes in elk geval...!!

Sannemams

Ik ben er nu 2x op pad mee geweest en het ging vandaag al stukken beter..dus blijven oefenen!

Hoi Ilone,

snap je frustatie hoor.
Bij mij is het nog nooit gelukt om   de buggy normaal mee te kerijgen op de fiets. Ik had zo'n drager voor zwaardere buggy's maar bij mij sleepten de wielen van de buggy altijd zowat over de grond. De laatste keer met buggy viel die er bijna aan het eind van de staart er al af en sindsdien gaat er geen buggy meer mee op de fiets.

groetjes chimene

ps geen advies dus alleen iemand die snapt hoe je je voelt

Terug
Bovenaan