He Wondernetjeeeeee!!!!

A

Anoniem

Guest
He lieve Annet!

Hoe is ie?? Je ziet het heb toch tijd gevonden om achter de computer te kruipen, tis ook zo verslavend he...

Al iets wijzer over cyclus??? Hoop het zo!

Ik net bij dokter bloed laten prikken, donderdag terug en dan plan van aanpak bespreken, oh ik wil zo graag een echo laten maken, lijkt me zo speciaal, maar geduld is een schone zaak!!

Het gaat goed met me, uiteraard nog de kwaaltjes maar kan ik heel goed mee leven!!

Liefs

Hoidiehoidiehoi

Met mij alles prima, vond het jammer dat jij er een paar dagen niet was, want heb met   jou het leukste contact maar goed........

Een echo moet inderdaad wel echt iets geweldigs zijn. Volgens mij ga je dan pas echt beseffen hoe echt het is. Hoop dat ik dat ook gauw kan meemaken, en wil van jou alles horen.

Zelf begin ik een beetje ongeduldig te raken. Ben niet meer echt misselijk geweest, maar voel nog steeds gerommel in mijn buik. Ook had ik een aantal dagen last van een zeurderige hoofdpijn die niet weg wilde. Ovulatietest van van de week was per ongeluk een zwangerschapstest!!! Stom he? Zat in het verkeerde zakje. Heb dus toch nog twee keer een ovulatietest gedaan, en die worden steeds lichter. Heb mijn ei dus in ieder geval echt gehad. Kan me haast niet indenken dat we hem gemist hebben, want we zijn behoorlijk druk geweest.....haha
Ook heb ik heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Durf er niet op te vertrouwen maar het is heel sterk............

Nog een dag of 6 en dan vind ik dat ik wel kan testen. (hoop ik)

Ik hou je op de hoogte. Kan je misschien nog een keer kijken, of na het weekend weer? Ik lees het wel.

Hele dikke knuffel Annet

Terug
Bovenaan