He zwangeren hebben jullie nog tips???

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Hebben jullie nog tips voor diegene die nog zwanger moeten raken?
B.v. hoevaak? Vanaf wanneer sex? Medicatie? Vitaminepillen? Standje?
ETC

Wie weet help je het zwanger worden forum hiermee!

Groeten Bo

Mijn tip is er misschien niet een die je graag horen wil... Maar toch...
Als je besluit dat je een kindje wil, of er een kindje bij wil, ga dan niet meteen écht klussen. Stop gewoon met je geboortebeperking, en ga door waar je gebleven was in je sexleven.

Mijn man en ik hebben niet zo héél vaak seks (omdat we altijd wel andere dingen aan ons hoofd hebben) maar toch was het bij de tweede na 3 maanden raak.

Als je gewoon ontspannen erin gaat, gaat het vaak veel beter dan dat je meteen op ovulatiedata gaat letten en dat soort dingen.

Een gezond stel zou na een jaar "gewoon" seks, wel eens zwanger moeten zijn. Een kindje laat zich nu eenmaal niet plannen, dus waarom moet het per sé in zoveel ronden raak zijn? Daar raak je alleen maar van gefrustreerd, je hebt geen zin meer, en juist goede, lekkere seks is óók belangrijk voor je kans op een kindje!

Succes!

Lynn

Sluit me aan bij Lynn, je moet het wel leuk houden natuurlijk. En hoe meer je je er op focusd, hoe langer het duurt heb ik het idee.

Succes!

Liefs Annemarie

Hoi,
Bovenstaande dames hebben helemaal gelijk alleen weet ik dat het in de praktijk niet zltijd zo werkt. Ik het begin deden wij het ook gewoon wanneer we zin hadden maar naar mate de tijd vorderde ging ik toch op de eisprong letten en vaker klussen. Ik (ook mijn partner trouwens) heb tarwekiemoliecapsules geslikt, dit schijnt de innesteling en de eicelrijping te bevorderen  weet niet of het zo is maar toen we dat een paar weken gebruikt hadden was het meteen raak (ronde 7)
Succes !
Groetjes Rene 23w & 2d

Terug
Bovenaan