He?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Meiden, ik heb weer even jullie uitleg en steun nodig hoor ;-)
Het zit zo: ik zit vandaag op dag 27 van mijn cyclus. Mijn cycluslengte is 28/29 dagen. Gistermiddag toen ik naar het toilet was geweest had ik heel veel afscheiding aan het papier, doorzichtig en plakkerig. Vanmorgen net als gisteren weer van die draderige afscheiding waar je zulke leuke draden van kan trekken (jak!)

Normaal gesproken heb je dat toch alleen als je ei eraan komt of er is???? Dat lijkt mij onmogelijk aangezien ik het op dag 26 en 27 had....snik hoe kan ik mij nou nog concentreren op het werk? Vinden jullie dit nou niet vreemd???

he joy

ik had dat laatst ook maar dan wel rond mijn ei.
wat is het ook allemaal frustrerend. ik heb nu al meer dan een week zere borsten ( normaal 1 week voor nod) en ik hoef pas 28 sept ongi te worden.
ik begrijp je heel goed want ik zit al in ronde 25 en alle onderzoeken gehad en operatie. in nov starten we met iui.
elke maand voel je wel weer iets wat je aan het denken zet en het is elke maand anders.

ik hoop dat je snel zwanger bent
x kim

Het kan rond je ei, maar heel soms kan het ook "oud zaad" zijn van een vrijpartij een dag eerder. Dat lijkt er soms een beetje op.

Ja daar heb ik ook aan gedacht maar we hebben voor het laatst zondag geklust...dat was dus 4 dagen voordat ik het voor het eerst had....

ik heb meestal een paar dagen voordat ik ongesteld word meer afscheiding. Een beetje witdoorzichtig en geleiachtig, terwijl ik rond mijn ei altijd helder dun vocht heb maar dat duurt ook nog een dag of 5.

Het is bij iedereen toch weer een beetje anders. En ik ben het met kim eens (in ronde 21): iedere maand is er wel iets anders, waardoor je denkt: het is zover. Blijkt dan toch weer niet zo te zijn ;-(

Veel sterkte met afwachten, hopelijk is het een goed teken.

Wenser

Terug
Bovenaan