headbangen!!!!!!

hoi hoi

sophie heeft wat nieuws, waar ik me toch wel een beetje zorgen om maak...

headbangen,,, oftewel met haar hoofd naar voren en achteren stoten....

dit doet ze in haar wipstoel maar ook als ze even knuffelt met mij, met als gevolg dat ik gisteren al een tand door de lip had en sophie een zeer hoofd..

ze doet dit echt hard en een soms wel een paar keer achter elkaar..

soms lijkt het wel of ze het bewust doet om tegen mijn hoofd te stoten....

wie herkent dit, vind het nml best wel een beetje raar en maak me er ook wel een beetje zorgen om

liefs tobi

Hoi,

Chelsey doet dit ook, ik weet niet wat het is, maar ergens ziet het er wel grappig uit, alleen niet wanneer ze bij me op schoot zit, hihi, het zal wel weer wat nieuws zijn, ze doet ook de hele tijd nee schudden, wat ik ook vraag, haar antwoord is nee, haha.

Groetjes Elise

Hoi,

Hier ook een nee-schudder. Ik heb het op het cb gevraagd en dit kan geen kwaad. Dan hebben ze ontdekt dat ze dat ook kunnen en dat is natuurlijk geweldig! Werken de nekspieren iig wel goed!

Gr. Marieke en Lyanne

Hoi,

Tiara heeft dit ook een tijdje gedaan. Ik vond het ook niet zo een goed idee, omdat ze het echt onwijs hard deed. Na een tijdje hebben we er gewoon niet meer op gereageerd en ja dan is het toch niet zo leuk meer. Nu doet ze het niet meer. Maar het kan geen kwaad volgens het cb.

Groetjes nancy

Hoi!
"Gelukkig" zijn er meer kindjes die dit doen! Wij zeggen al een paar maanden(!) dat ons jochie wel niet goed  lijkt. Sorry voor de bewoordingen dames.... Hij bonkt al enkele maanden met zijn hoofd heel hard van voor naar achter: In zijn maxi-cosi, liggend in de box en op bed, staand in de box en in bed, zittend in de kinderstoel en ga zo maar door. Hij lijkt het wel prettig te vinden want hij gaat sávonds eerst met zijn hoofd tegen de schotten staan/liggen bonken en dan pas valt ie in slaap.... Ik heb inderdaad ook al een paar keer tand door de lip gehad hierdoor en 1 keer een blauwe plek op mijn kaak...
Het zal inderdaad vast een fase zijn en we proberen er zo min mogelijk aandacht aan te schenken maar erg happy zijn we er niet mee uiteraard!

Gr. Marieke

Hoi!
Dat headbangen herken ik niet maar het nee-schudden wel.
Linde doet dat heel vaak en ik vind het echt niet leuk om te zien, fijn om te lezen dat er meer kindjes zijn die dat doen.
Ik was al aan het twijfelen of ik het aan de ha moest navragen of een keertje naar het cb maar ik wacht nu maar tot mijn volgende afspraak bij het cb over ruim twee weken.

groetjes Danielle.

Thomas doet dat ook en 2 weken terug stond hij te headbangen in de box met als gevolg. Stoot zijn neusje keihard tegen de rand van de box. Resultaat. blauwe neus en tand door zijn lip. Mijn zusje had voor de zekerheid even de dokter gebeld (mijn zusje is doktersassistente) of het neusje gebroken kon zijn. Natuurlijk was ik er niet toen het gebeurde moest namelijk werken.

hoi hoi

goh bedankt meiden,,,,,,voor jullie reacties..

ben heel blij te lezen dat meer kindjes dit hebben, want idd ik begon ook al te twijfelen of er misschien iets mis was met sophie......

ben er nu weer iets geruster op en vraag het de 22e nog even na op het cb.....

jullie horen het nog

liefs tobi

Terug
Bovenaan