Heaven

Hallo,

Het verbaasd mij om je hier weer tegen te komen.

Volgens mij is je toch wel duidelijk gemaakt dat je hier niet meer  welkom bent met je RARE gedrag.

Het lijkt mij verstandig om eerst te leren met mensen om te gaan voor dat je weer contact zoekt.

Voor de mensen die niet weten wat er aan de hand is, lees de stukken van een aantal maanden geleden maar... Er zijn genoeg voorbeelden te noemen (oorbellen.....bijvoorbeeld..)

Doei,

Bianca

Hoi Bianca,
Ik snap dat je verbaasd bent om weer wat van Heaven te lezen maar wat mij betreft is iedereen hier welkom ongeacht haar mening over bepaalde zaken....
Het zou toch erg saai zijn als we allemaal dezelfde mening zouden delen!? Daar komt bij dat iedereen vrij is om hier om t forum te verschijnen en zijn mening te uiten!
De reacties die ze nu geplaatst heeft is niets mis mee en je hoeft ook niet op haar te reageren.... Dus wat mij betreft laten we hier geen 'probleem' van maken!

Groetjes L81

Ik weet niet wat er gebeurt is hoor, de naam komt me wel bekend voor, maar hoe en wat precies, nee dat weet ik even niet meer.Kijk het is natuurlijk zo dat iedereen hier mee mag schrijven/lezen, enz.Maar zodra diegene de sfeer hier  gaat verpesten.....kunnen ze natuurlijk beter oprotten, en ik geloof dat Bianca dat hier bedoelt.Maar misschien wil Bianca voor mij even uitleggen wat er toen gebeurt is, dan begrijp ik het ook wat beter!

liefs

Ik stel voor dat we geen oude koeien uit de sloot gaan halen en geen topigs terug gaan lezen om te oordelen of iemand foute meningen had of niet.
We hebben het gezellig en we heten hier iedereen van harte welkom. Laten we uitgaan van ieders goede bedoelingen.

liefs Ida

Ik vind toch ook niet dat je iemand moet verbieden hier te komen. Ik weet wel waar het destijds over ging maar om daar nu weer over te gaan beginnen.
Laat het toch rusten.
Iedereen heeft z'n eigen mening, en je reageert er op of je reageert er gewoon niet op.

hoi hoi,

misschien is ze al wel verandert en dan moeten wij haar dat voordeel gunnen,en inderdaad niemand is gelijk aan de ander anders is het ook weer zo saai!
misschien heeft ze er wel van geleerd!!!laten we daar vanuit gaan en dan zien we het wel weer!!!

groetjes nienke...

quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 11:53:44'));

Ik weet niet wat er gebeurt is hoor, de naam komt me wel bekend voor, maar hoe en wat precies, nee dat weet ik even niet meer.Kijk het is natuurlijk zo dat iedereen hier mee mag schrijven/lezen, enz.Maar zodra diegene de sfeer hier  gaat verpesten.....kunnen ze natuurlijk beter oprotten, en ik geloof dat Bianca dat hier bedoelt.Maar misschien wil Bianca voor mij even uitleggen wat er toen gebeurt is, dan begrijp ik het ook wat beter!

liefs

Hoi Duckie19,

Dat is nou precies wat ik bedoel.. Fijn dat je het zo kan verwoorden..

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan