heb 2 cm ontsluiting

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal

ja ik lees hier wel heel veel maar schrijf eigenlijk nooit zo veel maar nu had ik wel zoiets van ff een berichtje
kom net weer terug van het ziekhuis loop namelijk bij de gyn en ze was wel goed gegroeit maar nu was vruchtwater weer flink afgenomen en aangezien ik nu 40weken en 2 dagen ben maken ze daar wel zorgen om aangezien ik daarvoor ook bij de gyn loop
ze ging toen een inwendig onderzoek doen jeetje deed wel zeer hihiih maar ze heeft gelijk een beetje geholpen gestript en daar ben ik heel blij om want bij me eerste ben ik ingeleid en heb ik de hele dag hele erg pijn gehad voor 1 cm en nu heb ik wel hahaha 2cm kado voor sommige misschien ja nog maar 2cm maar ik ben er blij mee
nu moet ik als er niks genbeurd vrijdag terug voor vruchtwater echo en dan wordt ik volgens mij weer gestript spannend maar ik denk wel dat het nu door gaat zetten
sinds maandag had ik al wel een beetje last van samentrekkingen maar niet heel erg dat is dus de begin van de ontsluiting geweest
ik ben zo zenuwachtig en zo benieuwd hoe ze eruit ziet en of ze dan ook op haar zusje lijkt hihihi.
nou ik probeer jullie wel op de hoogte te houden.
en iedereen die al moeder is geworden van harte gefeliciteerd
en voor iedreen die nog moet waaronder ik hahahahah sterkte hihiihih

groetjes linda

Spannend allemaal. Hopelijk zet het snel door bij jou!
Ik loop al weken rond met 1 a 2 cm ontsluiting. Heb al een paar nachten weeen gehad maar het wil maar niet doorzetten, heel fijn.

Hopelijk bij jou wel! Heel veel succes!!

Marielle
39w2d

Hey Linda,

2 cm is toch prima!! Het is toch echt het begin! Zet em op en hopelijk gaat het lekker doorzetten!!

Succes!! Mirjam (39+2)

Hey,

Leuk he die 2 cm,en dat dan zomaar kado gekregen :)
Hoop ook voor jou dat het nu zal doorzetten hoor want met 40 weken zal je het wel een beetje zat zijn zeker he? :)
Veel succes met je bevalling he...
Liefs orchideke

Ik las je verhaal en het verhaal over het vruchtwater komt mij heel bekend voor. Nu wil ik je niet bang praten, maar houdt dat goed in de gaten aangezien je pas vrijdag weer naar het zh moet en je al veel vruchtwater kwijt bent.  Toen ik de 42e week gepasseerd was moest ik elke dag voor controle. Ze zeiden tegen mij dat er nog wel genoeg vruchtwater in zat dus ging met een 'gerust' gevoel naar huis, maar de volgende dag bleek er nog amper water in te zitten, terwijl ik niets was verloren. Ze hebben mij toen ook ingeleid. Ze prikten mijn vliezen door en er kwam niets uit, dus hebben ze er water bijgespoten. Het was dus allemaal kielekiele.Toch een gezonde, maar zeer misselijke zoon gekregen.  Deze keer laat ik mij niet zomaar naar huis sturen, dit keer zal ik wel mondiger zijn want ik wil niet het risico lopen dat mijn kindje het niet haalt.  
Natuurlijk kan het ook goed gaan!!!! En  dat hoop ik wel voor jouw. Succes!!

Groetjes Trienke
40w1d  

Terug
Bovenaan