heb 3cm ontsluiting is dat erg???

hoi damens
advies vraagje
heb heel het weekend hefftige voor weeen gehad rug en buik
maandag tijdens het vrijen ging het super makkelijk en dat gebeurd zelde
me man is best groot geschapen dus heb vaak pijn in het beging
nou heb ik dus zelf gevoelt van binnen en kan dus met 2 vingers na binnen
met gemak ,,ik denk dat die hefftige voorweeen er dus voor gezorgt hebben dat ik dus 3 of 4 cm ontsluiting heb
het is nu woensdag en kan nog steeds heel soepel naar binnen
terwijl hier voor dat heel moeilijk ging zeker met ob's en vrijen met mij man
ik moet maandag naar de verloskundige dus laat het gelijk na kijken
zijn hier mensen die dit ook hebben en is het erg als je met ontsluiting loopt
ben zaterdag 33 weekjes
doen ze hier veder nog iets aan groetjes danielle 2e kindje

Dit meen je toch niet serieus he.
Ontsluiting voel je in de breedte van de baarmoedermond en is volgens mij voor een leek vrij moeilijk te voelen.
En ik denk niet dat het goed is om met 3 cm ontsluiting rond te lopen in week 33. Dus als je het wel serieus meent: als een speer je vk bellen.

Met 33 weken 3 cm ontsluiting is niet echt gezond nee lijkt me.. Ik zou ook de vk bellen. Maar gewoon met 3 cm ontsluiting rondlopen opzich kan niet echt veel kwaad. Sterkte!
XYolanthexx

Hoi hoi,

Volgens mij zit ontsluiting niet in je vagina, maar bij de baarmoedermond en is dit (zoals eerder gezegd) moeilijk zelf te voelen. En volgens mij heeft het groot geschapen zijn van je man hier niks mee te maken. Een penis dringt nooit de baarmoeder binnen, is mij verteld.

Maar je zou zeker de vk moeten bellen als je echt denkt 3 cm ontsluiting te hebben. Dan kan ze je gelijk vertellen wat je wel en niet moet doen!

Sterkte.

Gr. Tamara.

Hoi Daniëlle,

ontsluiting kan je zelf niet voelen. Het kan wel zo zijn dat alles vanbinnen al wat weker en soepeler wordt, omdat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling.

Groetjes mamatoriuk

Terug
Bovenaan