Heb al een buikje wie nog meer

Hallo allemaal

Ik ben 10 weken zwanger en heb nu echt al een buikje sommige broeken zitten echt gewoon te strak
Het is mijn eerste zwangerschap en heb juist gehoord dat het dan langer duurt voordat er iets zichtbaar is
Hebben jullie dit ook of evt bij een eerdere zwangerschap ???
Zijn jullie ook ontzettend onzeker????
Over 2 weekjes naar de gyn terug voor mijn 2de echo ( 12 weken )
Misschien dat ik er dan meer vertrouwen in krijg?

Alvast bedankt

Wilma

Ik kon al in de 5de week niet meer in mijn wijdste broek omdat mijn buik zo opgezwollen was dat het niet prettig voelde. Ik kan die nog wel aan (week 13)  maar het zit niet lekker. Echt een buik heb ik nog niet - ook denken mensen die het weet wel te kunnen zien.
Mijn strakkere broeken heb ik sinds  ik weet dat ik zwanger ben ook niet meer probeerd. Gelukkig  draag ik bijna altid jurken of rokken evt met een legging. Ik ben ook maar 1 kilo aangekomen sinds dat ik het week en dat komt  van mijn mooie grote borsten denk ik;-)

GR

Mor 74 aka Charlotte

Hoi Wilma,

Ik ben vandaag 10w1d en ik kan mijn broeken ook al niet meer aan.
Het is bij mij vooral te zien doordat mijn buik net onder mijn borsten erg aan het groeien is. Dit had ik ook al bij mijn eerste zwangerschap.

Groeten Marijke

Ik weet dat ik bij mn eerste zwangerschap mn gewone   broeken tot 15 weken gewoon aan kon. Maar was toen een stuk slanker dan ik nu ben hahaha...

Nu bij deze zwangerschap(2de) kon ik mn broeken met 6 weken al niet meer aan. Dat kwam door mn buikje en dat alles vreselijk opgeblazen was. Ik heb de eerste weken flinke last gehad van mn darmen(darmpatient). Dus dat zat gewoon echt niet meer.

Nu met 11 weken heb ik een flinke buik en dat is echt van de zwangerschap en niet meer van mn darmen.

Gr Linda mama van Charlotte

Hoi,

Het verschilt van persoon tot persoon. Het kan afhangen van je figuur, maar ook van hoe je draagt. Ik had de vorige keer vrijwel volledig uitpandige berging, dus bij mij was veel te zien (het leek wel of er een tweeling inzat!), maar sommige vrouwen hebben het juist helemaal in zich zitten. Ik verwacht zelf nu ook weer een grote buik, dat hoort kennelijk bij mij.

Voor je uiteindelijke buik maakt het niet zoveel uit of je vroeg of laat begint uit te dijen. De éen groeit snel, de ander langzaam.

Hoe dan ook - lekker genieten van je buik hoor! Het is en blijft bijzonder!

Groetjes,
Tess

Nou dit is mijn buik met 8weken... ben inmiddels alweer 10 en halve week..
Dit is voor mijn doen een dikke buik,en ook ik pas mn broeken niet meer.. me heupen worden breder..en me knopen kunnen niet meer dicht
Bij mn eerste zwangerschap was dit mn buik pas met 16weken!
Liefs,
manuela

Hier nog niks noppes nada. Wel al een mooie Pamela cup haha.
Maar het is net als wat Tess zegt ook afhankelijk van hoe je draagt. Ik heb mijn dochter ook heel erg van binnen gedragen. Pas met 28 weken begon je wat te zien. Eigenlijk helemaal niet zo leuk want op een gegeven moment wil je gewoon dat iedereen het ziet. En ik kon ook geen kant meer op. Had het gevoel dat mijn baarmoeder tot aan mijn strot zat haha. Ik heb nu nog krakende ribben doordat mijn baarmoeder gewoon zo ver onder mijn ribbenkast zat. Niet fijn.
Maar ik denk dat het bij deze zwschap sneller te zien is. Ik had nml voor mijn vorige zwangerschap een hele strakke buik. Nu is alles al een keer opgerekt. En mijn taille is al verdwenen maar dat ziet niemand nog.

Ik zit nu op 14wkn en mn broeken zaten al met 10 wkn niet lekker meer. Al mn knopen blijven open en heb nu maar gewoon een zwangerschaps broer gehaald. Een beetje vroeg dat wel, maar zit 10keer lekkerder.

groetjes,
Sue

Terug
Bovenaan