heb de etos doos hoor!

hey meiden,
ik heb toch echt vandaag de etos doos ontvangen (nouja, mijn moeder heeft hem voor me opgehaald ;)

leuk hoor al die dingen die er in zitten...zal niks verklappen!
liefs lot.

Heeey meiden, ik kreeg vandaag ook de brief en heb hem gehaald.. HIJ IS ECHT LEUK HOOR!!! Volgens hun sta ik nog een week korter zwanger, dus ook 17 weken, hahahah!

Ik heb hem ook en hij is idd leuk. Veel dingen nog hetzelfde als 2 jaar geleden, maar ook nieuwe leuke.
Bij mij zat er trouwens niets in van Etos zelf, bij jullie wel? Dat was 2 jaar geleden wel zo.

Nee er zat niks van etos zelf in... Ik vond het met de doos van 3 jaar geleden wel erg anders. Nu zat het echt vol..

Alleen jammer dat die knuffel bij mij de kleur blauw heeft. Liever gehad in een nutrale kleur. Wat voor kleur heeft jullie knuffel?

Die van mij is ook blauw. Maar goed heb bij de verloskundige ook expres een blauw knuffeltje gekozen. Vorige keer een gele en daarvoor een oranje; toen was ik beide keren zwanger van een jongen..
Dus nu de jongenskleuren en dan wordt het een meisje ;-)

Hoi!

Ik heb de doos ook opgehaald zaterdag! Mijn knuffeltje heeft ook de kleur blauw, had idd liever een neutralere kleur gehad.

Terug
Bovenaan