heb de hele nacht opgelopen met voorweeen,bah!!!!!!!!!

hoi hoi
gisteren de hle dag een zere buik gehad.gisteravond gewoon naar bed gegaan en toch even in slaap gedommeld.ik werdt weer wakker van de pijn in m,n buik en rug.ben naar beneden gegaan en heb een glas melk gedronken maar het ging niet echt over.
van ellende ben ik dan maar midden in de nacht gaan douchen en heb een paracetamol geslikt.
tegen 4uur ben ik weer in slaap gevallen om er vervolgens om kwart over zes weer uit te moeten.
dus niet echt een lekkere nacht gehad.
ze zeggen wel hoe meer kinderen je hebt gehad hoe meer last je kan krijgen van voorween maar was echt wel een beetje bang hoor vanacht,het is nog veels te vroeg!!!
nou hopelijk gaat het vandaag beter..
liefs sil

Vervelend joh! Heb je de vk nog gebeld vanmorgen? En wanneer ben je precies uitgerekend? Je hebt natuurlijk ook een hele drukke zwangerschap gehad tot nu toe! Daar komt ook reactie op van jouw lichaam. En het is niet meer je eerste. De vk. bij mij zegt dat ook steeds. Mijn bloeddruk gaat al omhoog, ik heb het steeds in mij rug en last van mijn bekken, dan zeggen ze: het is niet meer de eerste, alles begint wat eerder.... Terwijl ik verder een heel relaxte zwangerschap heb en er ook echt van geniet!
Maar een hele nacht voorweeën zou ik toch maar melden, vooral als het vandaag nog wat doorgaat. Je hebt er niets aan als je straks hals over de kop naar het ziekenhuis moet en je bent nu nog zo vroeg dat je naar een academisch ziekenhuis moet als er iets misgaat. Pas vanaf 34 weken mag je in een streekziekenhuis bevallen. Maar zelfs dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Houd je rustig . Dat kunnen ze je zo makkelijk toevoegen hè!
Francien

hoi francien
nee heb nog niet gebeld ,ben niet zo,n beller,hahaha.
moet er niet aan denken dat die kleine nu al komt,veels te vroeg.
heb me ook niet echt druk gemaakt gisteren,nou ja met 5 kids maak je jou altijd druk,maar ik bedoel exstra dingen.
ben 4november uitgeteld dus moet ook nog wel even.
ik heb ook last van m,n bekken(ook nog nooit eerder gehad) maar verder gaat het goed.
ik wacht vandaag nog ff af en als het door blijft gaan bel ik de vk even.
hoe je op de hoogte.
groetjes silvia

Hoi,
Hoe istie? Ik ben ook niet zo'n beller hoor. Ik heb in al mijn zwangerschappen niet één keer gebeld! Nou ja, behalve dan wanneer de bevalling begonnen was, dat is natuurlijk wel handig!
Ik heb nu lekker de auto bij de deur, dat scheelt een hoop energie. Want ik fiets anders toch wel z'n 10 km. per dag. Dat is natuurlijk prima voor mijn conditie, maar het werd een beetje te zwaar. Nu kan ik in huis weer meer doen, want ja, als huisvrouw heb je helaas geen zwangerschapsverlof!!
We kregen gisteren de proefdruk van het geboortekaartje binnen. Ik had hem zelf gemaakt op de computer, hij was nog leuk ook in het echt!
'k Ga even boodschappen doen met Mattanja. Even verzinnen wat we weer eten zullen. De groenteboer is weg uit onze straat. ANders at ik meestal wat hij in de aanbieding had.    

groetjes,
Francien

Terug
Bovenaan