heb de hoop opgegeven.

A

Anoniem

Guest
vanmorgen (lees vannacht) een test gedaan en deze was neg.
dus heb de hoop opgeven dat ik zwanger ben. was er gisteren nog 90%zeker van dat ik wel zwnager moest zijn.
Symtomen: bijna een weeklang nihil bloedverlies (ik dacht innesteling) soms steken in de borst, een rare druk in mijn buik. en afgelopen zaterdag een test waar ik dacht iets in te zien.
maar na vandaag is alle hoop weer gevlogen. wat die bloeding is geweest weet ik niet. maar ik zal vanmiddag de gyn weer bellen. snap er niks van. zal die menstruatie opwek pillen aanvragen. dan kan ik eindelijk beginnen met clomid......
sorry dames, weer een klaagverhaal, maar ja dat doen we allemaal wel eens toch...

kus famke

Balen!! Raar hoe je lijf reageert. Ik denk zelf dat onze gedachtes (en hoop) meer invloed uitoefenen op onze fysieke gestel dan we zelf weten.
Ik heb er ook last van.
Zou idd even de gyn of huisarts bellen.
Hoop voor je dat t dan maar gewoon snel komt en dat je door kunt voor de volgende ronde.
Irritant hè!
Sterkte!

Hoi Famke,

Ik heb je berichten gevolgd, superbalen!!! Hopelijk wordt het alsnog positief (als het echt een innesteling is kan de test ook volgende week nog posi zijn toch?)

Toevallig zit ik in precies hetzelfde schuitje. Net als jij hele lange en onregelmatige cyclussen (en al een kind gehad waarbij alles vanzelf ging). Zit nu op dag 48 of zo en vorige week had ik ook rond mijn NOD een hele lichte menstruatie (eigenlijk alleen bij het afvegen bruin bloed en verder niks).

ik had woensdag een afspraak bij de gyn. Die gaat bloedprikken om te kijken of er eigenlijk wel eisprongen geweest zijn het afgelopen jaar en anders krijg ik medicatie (ik denk ook clomid).

Ik heb dat rare bloedverlies aangekaart (en de negatieve test erna). Volgens hem is dat geen echte menstruatie. Ik mag dan ook pas bloedprikken als mijn menstruatie echt doorbreekt. Voor mijn gevoel ben ik niet zwanger en ik reken erop dat er ook geen menstruatie meer komt deze maand (ik denk persoonlijk toch echt dat dat het was).

Hou me op de hoogte, ben erg benieuwd hoe het bij jou verloopt.

Veel liefs en hoop dat je de teleurstelling een plaatsje kunt geven!

xxx

hoi,
balen!!
zo dacht ik ook dat ik zwanger was deze maand, een week voor mijn menstruatie kreeg ik ook een lichte bloeding(twee keer vegen) dacht ook een innesteling..
helaas toch weer ongi..

het is zo vervelend..
ons lijf neemt ons steeds weer in de maling..
uiteraard kan het een vroege miskraam zijn, want die blijken wij vrouwen vaak te hebben, maar je weet het niet om dat je menstruatie gewoon komt,misschien iets eerder soms wat later..
nou ja zwanger ben ik ook niet..

sterkte

Terug
Bovenaan