heb de test gedaan en????

A

Anoniem

Guest
hallo dames ben ZWANGER kan het niet geloven net de test gedaan en ja hoor zie een streep..ben zo blij hahahah had me vriend ook erbij geroepen en hij zag ook een streep..kan het nog steeds niet geloven..nou dames ik hoop voor jullie ook en ik stuur veel ++++++++++ GLITTERS   voor jullie..groetjes maris

Van harte gefeliciteerd!!
Wanneer ben je uitgerekend dan?
Ik hoop dat het bij mij ook gauw zover is.
Wij hebben net besloten om te stoppen met de pil en zit nu nog midden in de RD.
Volgens mijn berekening heb ik mijn ei op 25 juni....

Groetjes,

Tamara.

Oh, wat leuk!!!!!!! GEFELICITEERD MEID !!!!!!!!!!
Geniet ervan !!

Groetjes Elly

Van harte gefeliciteerd  en geniet ervan.
Hopelijk is het bij mij over 1,5 week ook raak als het goed is heb ik begin deze week mijn eisprong gehad en goed geklust haha, dus wie weet.

Groetjes
Debbie

hoi tammie dank je well  ik ben 24 februari uitgerekend...ooh spannend hoop voor je dat je ook snel zwanger mag raken!!! ik blijf dit zeker volgen..laat je me weten asl het zover is:D groetjes maris

Natuurlijk laat ik snel weten als het zover is.
Ik heb al een dochter van bijna 7.
Van haar was ik de eerste keer gelijk zwanger.
Ik heb nu dus een nieuwe vriend en ik ben eigenlijk wel benieuwd of het weer zo snel zal gaan. Spannend.....
Ik heb uitgerekend dat als het gelijk raak is dat ik dan op mijn eigen verjaardag uitgerekend ben dat is wel een heel erg leuk verjaardagscadeau!!!!

Groetjes,

Tamara.

he meissie!! proficiat!!
hoe lang was je bezig??
ik hoop dat ik zaterdag ook zulk mooi bericht neer mag zetten!!
ik ben nu 2 dagen overtijd?? wacht nog tot zaterdag en als ik dan nog niet ong ben dan ga ik ook testen,
ben benieuwd,
had je ook wat buikpijn of helemaal nergens geen last van??
ik heb namelijk wat rare buikpijn?? weet niet waar hij vandaan komt?
nou meid ga lekker er van genieten,
xxx wendy

Terug
Bovenaan