Heb de verlossende echo gehad nav bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Heb vandaag een echo gehad omdat ik steeds een beetje bloed verloor.
Bloedverlies is overigens nagenoeg gestopt en ben nu bijna 8 weken zwanger !!!!
Zag duidelijk een hartje kloppen en ben blij dat ik nu meer zekerheid heb.
(niet dat ik nu geen miskraam meer kan krijgen maar de kans is alweer wat kleiner)

Groetjes Monique

jeeej!!

Jij had toch al op t forum gepost of dat normaal was?? en toen had k gezegd dak dat ook had bij 7 wkn? innestelbloeding.. gelukkig wist ik niej dak zwanger was dus geen stress voor mij toen,

Wel een hele geruststelling he nu? ben echt blij voor je! lekker genieten van je kindje wat zo hard aant werk is in je buikie :)

x angela

Hoi Monique,

Dat is echt goed nieuws na alle spanning.

Gelukkig maakt je kleintje het goed en groeit lekker door.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,

Vanessa

Hoi,

Heel fijn voor je ,dat je het hartje hebt zien kloppen!! Het is ( voor dat moment) effe een geruststelling, he. Ik snap dat het moeilijk is, maar probeer nu toch te gaan geloven in een goede afloop  Zelf heb ik ook 2 weken geleden een bloeding gehad, maar daarna GZD een kloppend hartje. Maar eerlijk gezegd, toen ik het ziekenhuis uitliep, was ik me alweer zorgen aan het maken... Morgen kan ik weer terecht voor een echo. Ik ben bloednerveus!! Zoooo bang, dat het toch mis is nu. Dat ik op het scherm morgen weer een levenloos vruchtje zie... Bij mijn Mk, voor mijn dochtertje, had ik ook niet echt klachten, wel bruinverlies, dat erger werd. Toen bleek bij de echo, dat het kindje met 9 weken gestopt was met groeien, ik dacht toen 13 weken zwanger te zijn en had het net iedereen verteld.
Bij mijn dochtertje heb ik helemaal geen bloedverlies gehad. Nu al 2 keer. Na de echo   is het nog een paar dagen lichtjes doorgegaan. Waarschijnlijk dat ik daarom ook zo bang ben... Ik zal blij zijn, als het morgenmiddag, 4 uur  is!!
liefs smartie

hallo,

Ik ben morgen 20 wk , ik heb soms bij me onlasting een beetje bloedverlies is dit normaal??   Het is niet vaginaal...

Groetjes...

wat fijn dat de echo in orde was!

ik heb tot 12 weken bloedingen gehad en bij mij is ook alles goed gegaan. Nu 14 weken en 2 dagen.

veel plezier met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan