heb dringend straling nodig voor mn eitjes!

Lieve allemaal,

Het wil allemaal maar niet lukken met mn  eieren. Tot nu toe weinig reactie op mn spuitwerk. Ik doe zo mn best om mn eitjes te vertroetelen, ik geef ze lekker wat hormoontjes, maak ze warm, praat met ze, wat moet ik nog meer doen om ze wakker te maken?? Toch maar salto's, bungee jumpen, hakken?? Het kan nog wel hoor, alleen op dit moment in de cyclus is alles nog rustig (dag 10). Mn eierstokken gaan steeds meer rammelen, kan mn broek bijna niet meer dicht hebben. Ik kwam thuis vandaag en deed mn broek open nou mn eieren waren aan het juichen Hahahaha.
Ik krijg nog geen verhoging van de puregon maar mag op deze voet 14 dagen spuiten. Klinkt mij erg lang in de oren, ik heb nu al last van mn prikwerk. Maar goed het is nu ff doorzetten. Mn man is erg lief voor me en gaat gelukkkig donderdag mee om te kijken of er al iets aan het groeien is.

Dussse troetelbeertjes,     STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL en laat mn eieren groeien.

Een hele dikke knuffiebuf van een afwachtende sjan met een puilende buik en mooi prikwerkje. hihi

Jeemig Sjan,

Heb jij dat weer?

Waarom willen die eieren van jou nu niet groeien?

Wat raar.....is hier ook een verklaring voor?

Ik bedoel je spuit hormonen nu dus dan zou je zeggen dat er nu toch echt wat moet gebeuren.

Ik zal aan je denken, en stuur je bij deze positieve stralingen.............afwachten dan maar voor van de week.

Heel veel succes en sterkte gewenst....

Hahahahahahahahahaha! Ik weet dat wat je schrijft HELEMAAL niet leuk is maar ik lig echt helemaal in een deuk om hoe je het weer zegt! Ik heb mijn man zelfs over je verteld en over Pietje die nu uit logeren is. Ook hij moet errug lachen!

Het is wel effe flink balen he dat je jongens niet aan het groeien willen geloven!! Maar heb nog effe geduld hoor meis!! Geeft het even de tijd dan gaat er vast wel iets gebeuren!!
Ik ga voor je duimen hoor!!!!!!!!!!!!!!!

lfs inge

Heee sjanneke

Wat is dat nou met die eieren van jou... moeten we kwaad worden    
Of moeten we soms heeeel lief zijn en aardig      of ze knuffelen    
Ik heb iedergeval de computer ingestraald van deze kant...
Mischien is midder nacht sporten een idee dan moeten ze wel wakker worden          ..... Als we nu met zijn allen in iedergeval de computer instralen wie weet worden ze dan eindelijk wakker. Ik hoop het echt voor je je verdient hele mooie eieren die over negen maanden nog mooier is. Zal voor je duimen

liefs rozemarijn  

Sjanneke...

Ik ben benieuwd of die eitjes van jou inmiddels toch gigantisch gegroeid  zijn, kan natuurlijk toch alsnog, door de hormonen maken ze misschien ineens wel een groeispurt.

Hoop t zo voor je!!

Groetjes,

Cynthia

Heeeeey lieve allemaal,

Ik vloog zowat weg bij mn computer door jullie gestraal, heel erg lief zeg!!! Kan helaas nog weining zeggen of de slaapkoppen, moet morgenvroeg het ziekenhuis in.........ben net trug van het sporten en ben me toch tekeer gegaan!!! Voelde me net een wild beest hahahaha. Ff lekker af reageren want het is stiekem toch best spannend.
Al dat gedoe met die spuiten zetten, zat gisteren op de wc (had een avond van mn werk) te spuiten en voelde me echt een junk. Mn vriendin moest ook erg lachen toen ik de wc afkwam en zogenaamd aan het trippen was. Maar ik heb ook mn verdrietige momenten dan lig ik in bed en denk ik jeetje zeg wat kost zoiets veel tijd en energie. Maar ik kan het aan en ik ga het doen!!!!!
Gelukkig gaat mn vent morgenvroeg mee om te kijken of er wat aan het gebeuren is. OOOh meiden ik hoop het zo. Ik moet 14 dagen deze dosis spuiten maar hoop dat het niet zo lang hoeft.........dusse nog even volhouden dat stralen ik geloof dat het best goed helpt!!

Enne Inge Pietje maakt het goed hoor, hij is helemaal zichzelf daar bij mn tante...........net zo vervelend als ie hier was......ff alle gekheid op n stokje, ik heb hier een oase van rust. En hij krijgt zoveel aandacht dat ie daar weer gestressie van raakt.
Zo hou je altijd wat in dit leven. Vond het erg leuk dat je om mn verhalen moest lachen. Mensen moeten blijven lachen, dat geeft positieve energie!!!!!!! O jee nou klink ik weer net als die ratelband.

De zenuwen zijn er op en top. Ik ga duimen voor morgen en laat het jullie morgenavond weten!!!! OOoh laat ze in ieder geval iets groter zijn dan de vorige keer.

Een hele dikke tjakka zenuw knuf van Sjan

Terug
Bovenaan